▲▼
Wszelkiego rodzaju zmiany na forum, nowe eventy, wydarzenia czy aktualizacje będą pojawiać się właśnie w tym temacie, wraz z dokładniejszym opisem.
Nadszedł w końcu czas, na który czekają wszyscy uczniowie! Ostatnie dni wakacji wykorzystane w pełni? Lepiej, by tak było, w końcu czas wrócić do szkoły. Do której trafiliście klasy? Jakie kluby możecie utworzyć? I przede wszystkim - jak w ogóle wyglądają wasi szkolni znajomi?
Podopieczni Riverdale zerkają nieufnie w stronę bramy, którą co rusz przekraczają ich nowi koledzy z Hudson's Bay. Prędzej czy później, wszyscy mieszają się w tłumie i wszelkie różnice, choć na ten jeden dzień przestają mieć jakiekolwiek znaczenie. W końcu kto przejmowałby się różnicą w statusie, gdy można się wspólnie bawić?
Czego możecie się spodziewać?
- Wielu gier z tajemniczymi nagrodami;
- Atrakcji w postaci kawiarenki, ogrodów, stoisk z jedzeniem;
- Możliwości założenia własnego klubu;
- Przede wszystkim - uroczystego balu, podczas którego dyrektor oficjalnie powita was w placówce.
- Dodatkowej akcji, która nie pozwoli większości z was na spokojne zdrzemnięcie się w cieniu drzewa.
Dodatkowe uwagi:
- Event potrwa 3 tygodnie (25 wrzesień - 16 październik) przy czym według czasu forumowego będzie to jeden dzień.
- Event zostanie podzielony na tryb dzienny i nocny. Tematy w obszarze dziennym będą dostępne przez pierwsze dwa tygodnie (25 wrzesień - 9 październik) i obejmować będą część festiwalową. Tematy w obszarze nocnym będą dostępne przez tydzień (9 - 16 październik) i obejmują strefę balu. Dlatego choć nie narzucamy ograniczeń, proponujemy by pisać więcej krótszych, treściwych postów, które pozwolą na płynne tempo akcji.
- Nagrody, które można zdobyć podczas eventu mocno wpłyną na rozwój waszych postaci i zapewnią późniejsze ułatwienia w rozgrywce, więc zachęcamy do czynnego brania w nich udziału. Szczegóły zostaną wam udostępnione po evencie (ach, ta tajemnicza atmosfera).
- Podczas balu obowiązują stroje wyjściowe. Osoba ubrana jak abnegat, nie zostanie wpuszczona do budynku.
- EVENT NIE WLICZA SIĘ JAKO GŁÓWNE FABUŁY. Nawet jeśli piszecie już w dwóch tematach i wykorzystaliście swoją bilokację, możecie bez problemu pojawić się na rozpoczęciu roku.
- Co więcej... widzimy się w szkole!
JUŻ JEST!
Nasz pierwszy event został oficjalnie otwarty. Zapraszamy do zabawy wszystkich uczniów, mieszkańców, nauczycieli, a nawet typy spod najciemniejszej gwiazdy! Przypominamy, że na czas eventu uruchomiona zostaje trilokacja! Co więcej, w evencie mogą brać także użytkownicy bez założonych kart postaci. W końcu odrobina zabawy należy się każdemu, prawda?
Możliwe, że w trakcie eventu pojawi się parę dodatkowych miejsc, bądź konkursów, jeśli zajdzie taka konieczność. Póki co cieszcie się obecnymi miejscami ulokowanymi w STREFIE DZIENNEJ. Strefa Nocna póki co pozostaje zamknięta. Pierwsza część eventu zostaje wydłużona i potrwa trzy tygodnie - od dziś (25 wrzesień) do 16 października. Druga część (strefa nocna) niezmiennie będzie trwała tydzień, od 16 do 23 października.
Uwaga! Mimo, że w tematach są poumieszczane konkursy, nie macie obowiązku brania w nich udziału. Możecie traktować dany temat jako zwykłą lokację. Aby zachować przejrzystość rozgrywek, zalecamy zaznaczać na początku postu pogrubieniem do kogo kieruje się wasza postać. Przykładowo:
"Alan, Sheridan
Mercury rozejrzał się po placu, aż w końcu jego wzrok padł na odpowiedni punkt. Od razu skierował swoje kroki w stronę bliźniąt (...)"
Ułatwi to użytkownikom, do których się zwracacie odnalezienie właściwego posta.
Pozostaje nam już tylko życzyć wam miłej zabawy i... widzimy się na evencie!
-Spooky scary skeletons, send shivers down your spine-
Czas na parę ogłoszeń parafialnych.
1. Wszystkich, którzy jeszcze się nie wypowiedzieli zapraszamy do tematu z propozycjami. Dyskutujemy na temat wprowadzenia na forum lekcji, w których to wy, uczniowie, jak i nauczyciele będziecie brać udział, dlatego ważny jest dla nas każdy wasz głos. Wszyscy spóźnialscy mają czas do 7 listopada.
2. Nasz event związany z rozpoczęciem roku powoli zbliża się ku końcowi. Wszystkim, którzy nie wzięli jeszcze udziału w balu, proponujemy zakasać suknię, rękawy garnituru i gnać, póki macie jeszcze okazję. W końcu gdzie nawiążecie kontakty równie skutecznie jak pośród tańczących tłumów? Ponadto część nocna zostaje przedłużona do 7 listopada. Tego dnia zostaną też ogłoszone nagrody za wszystkie konkursy.
3. Z dzisiejszym dniem zmieni się nieco wygląd ogłoszeń. Podjęliśmy wraz z Alanem decyzję o usunięciu pola pogody. Zamiast niego pojawi się dział "OGŁOSZENIA OD UŻYTKOWNIKÓW". Potrzebujecie kogoś do rozegrania eventu, członka rodziny, kuzynki, babci, dziadka, jesteście wolni fabularnie, a mało kto zagląda do tematu z wolną fabułą? Wyślijcie swoje ogłoszenie do jednego z adminów, a ten z chęcią je zamieści.
✗ Ogłoszenia będą aktualizowane w każdy poniedziałek. Jeśli wyślecie swoje zgłoszenie w środę, nie spodziewajcie się go zatem już następnego dnia - lecz właśnie od poniedziałku.
✗ Do ogłoszeń może się zgłosić maksymalnie 5 userów tygodniowo. Chcemy zachować jakiś wygląd i uniknąć super długich opisów. Ci, którzy nie załapią się na dany tydzień, będą z automatu zyskiwali pierwszeństwo w następnym tygodniu.
✗ Zgłoszenie nie powinno mieć więcej jak dwa zdania. Powstrzymajcie się przed esejami, chodzi o krótkie hasła, które przykują uwagę. Zamiast tego możecie wlepić link do tematu z poszukiwaniami czy odesłać zainteresowanych na pw/gg. Droga wolna.
✗ Zostaną one wprowadzone dziś pod wieczór, możecie więc zacząć już wysyłać zgłoszenia.
4. Cukierek albo psikus! Chcemy wam wszystkim życzyć Wesołego Halloween. Z tejże okazji zapraszamy też wszystkich do wzięcia udziału w naszym małym konkursie. Specjalnie dla wszystkich podzieliliśmy go na część graficzną i pisemną, by każdy znalazł coś dla siebie.
Rozpoczęcie roku zostało oficjalnie zakończone. Chcemy podziękować wszystkim, którzy postanowili się zjawić za balu i przeprosić za opóźnienia związane z rozdawaniem nagród.
Krótkim podsumowaniem - podczas eventu zostały utworzone trzy kluby. Czwarty niestety nie zebrał odpowiedniej ilości uczniów, by go otworzyć. Wszystkie kluby, wraz z ich członkami zostały przedstawione poniżej.
KLUB MUZYCZNY
- Sheridan Paige [!]
- Sachiko Hashimoto
- Ethan Wilson
- Pavel Travitza
KLUB ARTYSTYCZNY
- Rúrí Sigmardóttir [!]
- Aurelie Desjardins
- Welt Schmerz
KLUB FOTOGRAFICZNY
- Mercury Black [!]
- Alan Paige
- Kamira Evergreen
- Sheridan Paige
Osoby, przy których nicku widnieje [!] to te, które są uznawane za założyciela danego klubu - jako pierwsze wyszły z propozycją. Każdy z nich do końca miesiąca (listopada) powinien przesłać do jednego z administratorów krótki opis klubu, który zostanie zamieszczony w odpowiednim dziale, a w późniejszym czasie będzie odpowiedzialny za pilnowanie, by członkowie grupy brali udział w eventach podtrzymujących istnienie klubu. Jeśli któraś z osób chce zrezygnować z podobnego stanowiska, również prosimy o kontakt, by mieć możliwość przekazania go komuś innemu.
Klub, który nie uzbierał odpowiedniej ilości użytkowników:
REDAKCJA GAZETKI SZKOLNEJ
- Florence Astley [!]
Jeśli któryś z uczniów wyraża chęć dołączenia do jednego z klubów po terminie - niech skontaktuje się z jednym z administratorów. Co więcej, by nie skreślać całkowicie gazetki, również chcemy dać wam czas do końca miesiąca, podczas którego możecie zgłosić do nas chęć dołączenia do redakcji.
Ponownie przepraszamy za opóźnienie w kwestii nagród. Z pewnością o was nie zapomnimy i wszystkie zostaną rozdane. Miejmy nadzieję, że jak najszybciej.
W końcu nadszedł grudzień! Stopniowo zbliżają się święta, szał zakupów i prezentów, reklam coca-coli i ojców przebierających się za grubasa w czerwonym stroju zwanego potocznie Mikołajem. W związku z tym warto podsumować co się ostatnio działo - i przede wszystkim, co czeka was w najbliższym czasie.
1. Zostały wykonane czystki, których wytłumaczenie fabularne możecie odnaleźć w tym temacie. Zielony Potwór, Lou i Vanessa z racji długiej nieobecności tracą swoje rangi, jak i tytuły startowe, stając się szarakami. Do wszystkich zainteresowanych! Zwolnione zostały pozycje Excelsiora, Jonkera i Reitza. Jeśli ktoś z was jest chętny, radzimy się pospieszyć. Jednocześnie informujemy, że raz na jakiś czas czystki będą się odbywać właśnie za pośrednictwem utworzonej gazetki, V24/7. W niej również pojawiać się będą krótkie sprawozdania na podstawie odbytych przez was eventów. Jeśli ktoś chciałby pomóc nam przy pisaniu artykułów - serdecznie zapraszamy.
2. W związku z całkowitym brakiem odzewu mimo wielokrotnych upomnień, klub artystyczny zostaje rozwiązany. Redakcja gazetki szkolnej również nie zostaje utworzona ze względu na brak zainteresowania. Jedynymi działającymi obecnie klubami są fotograficzny i muzyczny, których opisy pojawią się w odpowiednim dziale do soboty [19.12]. Od tej pory będziecie mogli zapisywać się do nich fabularnie u przewodniczących.
3. W związku z powyższym punktem, obecnych przewodniczących - Mercury'ego i Sheridan (świetnie się pisze do samego siebie) uprasza się o myślenie nad pierwszym eventem dla członków klubów. Powinny one zostać rozpoczęte na początku stycznia. Nie chcemy zrzucać na nikogo obowiązków odpisywania podczas świąt, stąd ten wydłużony termin.
4. Niemniej, jako że jest już grudzień, w ciągu tygodnia/dwóch pojawi się kolejny event ogólnoforumowy o tematyce świątecznej. Jak zwykle mimo, że jest nieobowiązkowy, wszystkich zapraszamy do wspólnej zabawy, tym bardziej, że udział mogą brać wszyscy, nawet osoby bez kart postaci. Szczegóły już wkrótce!
5. Wszystkich, którzy nie zdążyli się jeszcze zapoznać z umiejętnościami, które zostały wprowadzone na forum już jakiś czas temu, prosimy o nadrobienie tematów i założenie INFORMATORA.
6. Na dniach uruchomiony zostanie nabór na mistrzów gry. Mamy nadzieję, że zgłosi się do nas przynajmniej parę osób, które chętnie powbijają w wolnym czasie innym do tematów, by urozmaicić im rozgrywkę i zwiększyć w naszym Riverdale szkolny klimat.
7. Nadal pozostaje nierozwiązany problem nauczycieli ze względu na ich zerową aktywność. Jesteśmy zmuszeni wstrzymać decyzję o rozpoczęciu lekcji i bardzo was za to przeprosić. Postaramy się rozwiązać ten problem i wymyślić coś najpóźniej do stycznia, by wszystko chodziło jak w zegarku.
1. Z dniem dzisiejszym wprowadzone zostają czystki.
a) Osoby, które zarejestrują się na forum i nie utworzą karty postaci, ani nie napiszą żadnego posta, po dwóch miesiącach będą usuwane. Chcemy uniknąć sztucznych, zapełniających kont, stąd podobna decyzja. Niemniej, wierzymy że czasem niektórzy z braku czasu potrafią zwyczajnie zapomnieć o swoich kontach, dlatego osoby, które napiszą kartę postaci są całkowicie bezpieczne i nie podlegają usunięciu.
b) Rangi, których miejsca mają ograniczoną ilość (przykładowo: Łamacz Serc, Uczeń Stypendialny, Zbuntowany, Indywidualista) będą czyszczone co miesiąc. Z reguły 25-30 dnia miesiąca. Osoby, które nie pojawiły się na forum w ciągu 30 dni od daty przeprowadzanej czystki, będą traciły swoje rangi. Wrzucać ich będziemy do grupy szaraków. Po powrocie mają prawo zażyczyć sobie jej przywrócenia - jeśli jednak jej miejsce zostało już zajęte przez kogoś innego, będzie musiała wybrać sobie inną pozycję.
2. Event świąteczny zostanie otworzony 28 grudnia. Czego możecie się spodziewać? Zwierzęcych atrybutów, magicznej krainy, wielu spisków, walk i zwrotów akcji.
a) Do 29 grudnia wszyscy, którzy mają ochotę wziąć udział w wyprawie mają stawić się w lokacji startowej, Sali Balowej. Możecie potraktować to jako swego rodzaju misję, którą kierować będę ja, wraz z Alanem w formie MG. Nagrodą dla każdego czynnie biorącego udział uczestnika będą Punkty Umiejętności [PU]. Będzie miło, jeśli zgłosi się was dość spora ilość, niemniej prosimy o odpowiedzialność, jako że na uczestników będą narzucane deadline'y odpisów. Chcemy się skupić nie na wypracowaniach, a wartkiej, sensownej akcji, by móc ukończyć całą wyprawę na przestrzeni 3-4 tygodni. Jeśli ktoś obudzi się po czasie, że chce wziąć udział, prosimy by nie wchodził z buta do tematu, lecz napisał uprzednio do mnie lub Alana i zapytał o pozwolenie.
b) Osoby, które nie są zainteresowane udziałem w wyprawie, nadal mogą pojawić się na evencie. Utworzone zostaną bowiem lokacje neutralne osadzone w naszej normalnej rzeczywistości - sala balowa, taras i ogrody. Utrzymany będzie świąteczny klimat.
c) Jak zawsze, udział w evencie mogą brać także mieszkańcy, jak i osoby bez kart postaci.
3. Witamy na pokładzie naszych pierwszych Mistrzów Gry: DA, Kaori i Sheridan!
a) Proszę by każdy z was przesłał mi w najbliższym czasie na PW kolor, jakim będzie operować w postach jako MG. Jeśli jakikolwiek inny użytkownik w przyszłości wyrazi chęć dołączenia do ich grona, może to zrobić indywidualnie u jednego z Administratorów nawet pomimo braku naboru.
b) Zgodnie z waszym wyborem, Mistrzowie Gry będą oceniani indywidualnie.
1. Została wprowadzona nowa ranga, Zielarz. Jej autorem jest George! Z dokładniejszym opisem zapoznać możecie się w spisie rang.
2. Od dziś rangi specjalne stają się podrangami. Wszyscy wspólnie zadecydowaliśmy, że nie były one w żaden sposób powiązane z osobowościami postaci, a wskazywały jedynie na wykonywaną przez nią funkcję. W związku z tym wszystkich uczniów, jak i nauczycieli z rangami specjalnymi (Sheridan, DA, Florence, Wilhelm, Chris) prosimy o zgłoszenie się do tego tematu. Macie na to dwa tygodnie.
3. Event trwa! Przypominamy, że oprócz wyprawy dla uczniów dostępny jest ogród, sala balowa, jak i taras, a każdy uczeń na czas jego trwania otrzymuje zdolność trilokacji. Masz jedno wolne miejsce fabularne? Leć potańczyć ze swoimi znajomymi, bądź ponabijać się na tarasie z cud-wymalowanych-dziewczynek z klasy A! Uczniowie z klas A - to idealny czas by pokazać swoją wyższość nad tymi z klas B! A może ktoś z was będzie chciał pokonać wszelkie bariery i zawrzeć międzyklasowe przyjaźnie?
Jak zawsze w evencie ogólnoforumowym udział mogą brać nauczyciele, uczniowie, mieszkańcy, jak i osoby bez kart postaci.
Sesja, sesja i po sesji! A przynajmniej mamy nadzieję, że wszyscy studenci zaliczyli już swoje egzaminy, a reszta uczniów rozkoszuje się feriami czy po prostu ma u siebie nieco luzu. Tymczasem u nas... czas na kolejne ogłoszenia!
1. Czas ruszyć nauczycieli! Nasze drogie skarbnice wiedzy, wasza obecność na forum nie jest już w żadnym stopniu obojętna, a wręcz stajecie się jej fundamentem. Stety, niestety wiąże się to z pewnymi obowiązkami. Od tej pory każdy nauczyciel ma obowiązek przeprowadzić przynajmniej dwie lekcje w ciągu roku szkolnego (okres wrzesień-czerwiec). Ci, którzy zaniedbają swoje obowiązki będą zwalniani z pozycji nauczyciela Riverdale i wrzuceni do grupy mieszkańców.
! Jako że mamy już luty, wyjątkowo w tym roku, wystarczy że każdy z nauczycieli przeprowadzi jedne zajęcia. Zasada dwóch ruszy od września tego roku.
2. W związku z powyższym punktem, powstanie specjalne subforum, w którym będziecie przeprowadzać lekcje. W jednej lekcji nie powinny brać udziału mniej niż cztery osoby i więcej niż sześć. Dla waszego komfortu, choć rzecz jasna jeśli chcecie wziąć pod opiekę większą ilość userów - droga wolna.
3. Brak odzewu na powyższe ze strony uczniów? Zdecydowanie nie! Otóż uczeń, który nie weźmie udziału w ani jednej lekcji w ciągu roku, nie zalicza go i jest zmuszony powtarzać klasę. Powtórzenie klasy dwukrotnie wiąże się z usunięciem takiego ucznia z Riverdale bez możliwości powrotu, niezależnie od jego statusu majątkowego. Pozostaje mu wtedy rola mieszkańca.
! W przypadku, gdy mimo chęci ucznia, nie uda mu się dostać na zajęcia, a nauczyciele nie będą mieli czasu, będą one przeprowadzane dodatkowo przez Mistrza Gry..
4. Uczniowie którzy brali już udział w lekcji mogą zgłaszać się na kolejne zajęcia, ale są drudzy w kolejności. Pierwszeństwo mają uczniowie, którzy nie odbyli jeszcze żadnej lekcji!
5. Jako, że pomysł z aktualizowaniem postaci się przyjął, od tej pory w marcu i wrześniu każdego roku będziecie się mogli zgłosić w odpowiednim temacie, by otworzono wam karty postaci. Pod akceptacją administratora wrzucacie kolejnego posta, w którym wypisujecie wszelkie zmiany, jakie zaszły w waszej postaci przez ostatnie pół roku. Traumatyczne przeżycia, nowe fobie, kilka centymetrów do wzrostu, parę dodatkowych kilogramów, nowy członek rodziny, awans ojca na wyższą pozycję, założenie przez matkę nowej firmy, zmiana koloru włosów czy otworzenie się na świat? Co tylko sobie wymarzycie. Zmiany nie są obowiązkowe.
1. Wreszcie! Z dumą prezentujemy wam całkowicie nowy wygląd Riverdale. Wprowadziliśmy wiele ułatwień dla użytkowników, jak i dodatków przyjemnych dla oka, takich jak menu ze skrótami do tematów, "krzycząca" o nowych ogłoszeniach (bądź ich braku) postać, ruchome wydarzenia czy toplisty (o których klikaniu będziemy wam uparcie przypominać).
2. Z dniem dzisiejszym zostały wprowadzone zmiany w ilości miejsc na wszystkich rangach. Zmiany przedstawione poniżej:
3. Ponadto wprowadzona zostaje nowa ranga, Gwiazda Szkoły. Zajmować ją mogą dwie osoby, jeden chłopak i jedna dziewczyna. Z jej opisem zapoznać się możecie w temacie z rangami.
4. Jak zapewne większość z was zauważyła, pojawiła się nowa grupa Spinel. Jest to świeżo utworzona piąta klasa, do której nie można się zapisywać. Dołączenie do niej możliwe będzie dopiero od września tego roku.
5. Kolejnym nowym elementem są tarcze z punktami. Aby nieco zachęcić dodatkowo wszystkich do brania udziału w lekcjach, wprowadzamy nowy system nagród. Mianowicie, każdy uczeń który weźmie udział w lekcji będzie zdobywał dla swojego rocznika 1 punkt. Dodatkowo nauczyciele będą mogli nagrodzić dany rocznik za aktywność dodatkowymi 5 punktami. Uczniowie najaktywniejszego rocznika, który do lipca zbierze największą ilość punktów otrzymają (każdy z nich) po 30 PU, dlatego wszystkich gorąco zachęcamy do wzięcia udziału!
Nagrody otrzymają jedynie uczniowie, którzy brali udział w lekcjach. By wszystko było sprawiedliwie, będziemy prowadzić specjalne kroniki z zapiskami.
Zastrzegamy, że nagroda może ulec zmianie.
Usprawnienia systemu MG już wkrótce!
1. Wprowadzone zostało nowe pole profilu - Obrażenia. Wasza postać brała udział w bójce i zarobiła limo pod okiem? Potknęła się na prostej i zaryła głową w krawężnik? Otarcia, siniaki, złamania zamknięte, otwarte - cokolwiek wam tylko przyjdzie do głowy, możecie wpisać w obrażenia. To w to pole wpisujecie też rany nabyte podczas spotkań z MG - jeśli takowe zarobicie.
2. Pojawił się nowy system startowych umiejętności dla nauczycieli. Jako że ostatnio jest was coraz więcej chcemy urozmaicić wam nieco rozgrywkę i zrobić ją bardziej sensowną. W związku z tym niech każdy z was zapozna się z poniższymi tematami:
3. Za nami kolejne czystki. Ponadto pojawiła się lista kont zagrożonych utratą rangi/tytułu. Sprawdź czy nie zapomniałeś o jakimś multikoncie!
4. Dakota, Kaori, Sheridan - podjęliście się roli Mistrza Gry, lecz nie zrobiliście nic w tym kierunku. Niestety podejrzewamy, że zwyczajnie nie wiecie jak się za to zabrać, dlatego utworzyliśmy nowe forum Strefa MG, do której macie dostęp tylko wy i Administracja. Mamy nadzieję, że uda nam się jakoś wam pomóc w odnalezieniu się w roli i ruszycie naszych użytkowników, wprowadzając do ich życia nieco akcji.
5. Event Zimowy dobiega końca. Jego zamknięcie planujemy na koniec przyszłego tygodnia, dlatego spieszcie się z kończeniem fabuł!
6. Na dniach pojawi się pierwsze Zebranie Samorządu. Wszystkich Przewodniczących i Zastępców prosimy o pełną gotowość. Więcej szczegółów już wkrótce!
Woof to you, too!
1. Zostały wprowadzone nowe podrangi dla nauczycieli - Wice Dyrektor i Sekretarka. Zapraszamy wszystkich chętnych do zapoznania się z opisem funkcji.
2. Dzięki inicjatywie Canavetto trwają dyskusje nad nagrodami dla roczników. Weź udział i powiedz co sądzisz, w końcu dotyczy to bezpośrednio twojej postaci!
3. Na widok gwałtownego napływu nauczycieli aż się oczy cieszą. Z tej okazji prowadzonych jest wiele lekcji - nie ma cię na liście? Sprawdź zapisy, może któreś zajęcia jeszcze się nie rozpoczęły i nadal masz szansę na dołączenie!
4. Pamiętacie nasz pomysł ze zmianami zachodzącymi w postaciach wraz z upływem czasu? Nie? Możecie zapoznać się ze szczegółami w tym temacie. Od dziś ruszają pierwsze aktualizacje. Na wprowadzenie zmian macie czas do 27 marca. Jesteś chętny? Coś zmieniło się w twojej postaci? Nie bój się, zgłoś się już teraz!
5. Ponownie ograniczona została ilość Łamaczy Serc i Uwodzicielek. Od dziś rangi te może zajmować tylko jedna osoba.
Woof to you, too!
1. Kolejne nowe podrangi dla nauczycieli - Stażyści! Chcesz zagrać kimś młodszym i spróbować fachu nauczyciela, ale nie mogłeś się zdecydować, bądź nie miałeś ku temu okazji? Teraz już masz.
2. Wraz z dzisiejszym dniem nie można już wybierać Cheerleaderek i Sportowców jako rang startowych. By je zdobyć musicie odnaleźć Kapitana Drużyny i zapisać się u niego osobiście, bądź wziąć udział w naborze. Kapitanem Sportowców jest Blythe Hamalainen (I'm your Senpai), natomiast Kapitanem Cheerleaderek - Yona Bentley.
3. Trwają dyskusje nad wprowadzeniem rangi Szkolnego Dręczyciela, tematu z krótkimi informacjami o każdej z postaci, oraz zmianie pola profilu "Fabularnie". Więcej informacji w tym temacie. Wszystkich użytkowników prosimy o wypowiedzenie się nawet w krótki sposób "Jestem za", "Jestem przeciw" na temat każdej z propozycji!
4. Pojawił się nowy podział Vancouver. Prosimy użytkowników o zapoznanie się z jego opisami. Parę tematów zostało przesuniętych, więc z góry przepraszamy za zamieszanie jeśli pogubicie się, gdzie znajduje się obecnie wasz bar czy klub.
5. Gangi nadal pozostają nieopisane ze względu na ogólny brak czasu. Póki co pozostaje nam niestety pozostawienie was w niepewności i obiecanie, że postaramy się za to zabrać jak najprędzej!
6. Utworzone zostało nowe forum - Wycieczki! W tym też dziale organizowane będą wszelkie wycieczki szkolne, eventy klubowe i tym podobne. Dzięki temu zachowamy przejrzystość i nie pogubimy się w ich nadmiarze. Podział forum jest taki sam jak w przypadku lekcji.
7. W związku z powyższym, zapraszamy wszystkich członków klubu fotograficznego do wzięcia udziału w wycieczce. Ponadto, klub chętnie zabierze ze sobą jednego dodatkowego ucznia jako modela, modelkę.
8. Punkty klasowe zostały wyzerowane, jako że ze względu na znikanie uczniów/nauczycieli, system się nie sprawdzał. Od dziś punkty będą przydzielane dopiero po zakończeniu lekcji, by uniknąć odgórnego bałaganu. Nie martwcie się, wasza obecność z pewnością nie przepadnie, ani nie pójdzie na marne.
9. Na forum wprowadzone zostały PRACE DORYWCZE. Od dziś wasze postaci mogą zarabiać dodatkowe pieniądze, jak i zdobywać PU w prosty, niewymagający sposób. Do jutra zostaną dodane wszystkie placówki, do których będziecie mogli się zgłaszać. Więcej informacji w tym temacie.
10. Przy Lekcjach pojawiło się nowe subforum - Dziennik. Możecie w nim sprawdzić czy wasze postaci zaliczyły już wymaganą ilość przedmiotów, a może grozi im powtarzanie klasy? Lista jest alfabetyczna.
11. Na dniach przeprowadzone zostaną kolejne czystki. Sprawdźcie, czy nie zaniedbaliście któregoś multikonta!
Woof to you, too!
1. Nowe rozporządzenie dotyczące kart postaci.
Od dziś (10.09) wszyscy użytkownicy, którzy złożą kartę postaci do oceny, mogą od razu zacząć fabułę, bez konieczności czekania na akceptację. Prosimy jedynie, by do momentu jej uzyskania nie używać swojej pozycji społecznej/przywilejów rangi czy tytułów, jako że nie macie wtedy jeszcze pewności, czy aby na pewno je uzyskacie.
2. Oficjalne rozpoczęcie roku zacznie się 14 września w dziale z eventami ogólnoforumowymi. Choć jego tematyka głównie kręci się wokół uczniów i nauczycieli, mieszkańcy także mogą się stawić, by wziąć udział w konkursach, które dla was szykujemy. Przypominamy też, że od 14 września wejdzie nowe rozporządzenie dotyczące klubów, więc miejsce oczy szeroko otwarte i nasłuchujcie nadchodzących nowości!
Woof to you, too!
Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Wszelkiego rodzaju zmiany na forum, nowe eventy, wydarzenia czy aktualizacje będą pojawiać się właśnie w tym temacie, wraz z dokładniejszym opisem.
PIERWSZY EVENT NA FORUM
Nadszedł w końcu czas, na który czekają wszyscy uczniowie! Ostatnie dni wakacji wykorzystane w pełni? Lepiej, by tak było, w końcu czas wrócić do szkoły. Do której trafiliście klasy? Jakie kluby możecie utworzyć? I przede wszystkim - jak w ogóle wyglądają wasi szkolni znajomi?
Podopieczni Riverdale zerkają nieufnie w stronę bramy, którą co rusz przekraczają ich nowi koledzy z Hudson's Bay. Prędzej czy później, wszyscy mieszają się w tłumie i wszelkie różnice, choć na ten jeden dzień przestają mieć jakiekolwiek znaczenie. W końcu kto przejmowałby się różnicą w statusie, gdy można się wspólnie bawić?
Czego możecie się spodziewać?
- Wielu gier z tajemniczymi nagrodami;
- Atrakcji w postaci kawiarenki, ogrodów, stoisk z jedzeniem;
- Możliwości założenia własnego klubu;
- Przede wszystkim - uroczystego balu, podczas którego dyrektor oficjalnie powita was w placówce.
- Dodatkowej akcji, która nie pozwoli większości z was na spokojne zdrzemnięcie się w cieniu drzewa.
Dodatkowe uwagi:
- Event potrwa 3 tygodnie (25 wrzesień - 16 październik) przy czym według czasu forumowego będzie to jeden dzień.
- Event zostanie podzielony na tryb dzienny i nocny. Tematy w obszarze dziennym będą dostępne przez pierwsze dwa tygodnie (25 wrzesień - 9 październik) i obejmować będą część festiwalową. Tematy w obszarze nocnym będą dostępne przez tydzień (9 - 16 październik) i obejmują strefę balu. Dlatego choć nie narzucamy ograniczeń, proponujemy by pisać więcej krótszych, treściwych postów, które pozwolą na płynne tempo akcji.
- Nagrody, które można zdobyć podczas eventu mocno wpłyną na rozwój waszych postaci i zapewnią późniejsze ułatwienia w rozgrywce, więc zachęcamy do czynnego brania w nich udziału. Szczegóły zostaną wam udostępnione po evencie (ach, ta tajemnicza atmosfera).
- Podczas balu obowiązują stroje wyjściowe. Osoba ubrana jak abnegat, nie zostanie wpuszczona do budynku.
- EVENT NIE WLICZA SIĘ JAKO GŁÓWNE FABUŁY. Nawet jeśli piszecie już w dwóch tematach i wykorzystaliście swoją bilokację, możecie bez problemu pojawić się na rozpoczęciu roku.
- Co więcej... widzimy się w szkole!
JUŻ JEST!
Nasz pierwszy event został oficjalnie otwarty. Zapraszamy do zabawy wszystkich uczniów, mieszkańców, nauczycieli, a nawet typy spod najciemniejszej gwiazdy! Przypominamy, że na czas eventu uruchomiona zostaje trilokacja! Co więcej, w evencie mogą brać także użytkownicy bez założonych kart postaci. W końcu odrobina zabawy należy się każdemu, prawda?
Możliwe, że w trakcie eventu pojawi się parę dodatkowych miejsc, bądź konkursów, jeśli zajdzie taka konieczność. Póki co cieszcie się obecnymi miejscami ulokowanymi w STREFIE DZIENNEJ. Strefa Nocna póki co pozostaje zamknięta. Pierwsza część eventu zostaje wydłużona i potrwa trzy tygodnie - od dziś (25 wrzesień) do 16 października. Druga część (strefa nocna) niezmiennie będzie trwała tydzień, od 16 do 23 października.
Uwaga! Mimo, że w tematach są poumieszczane konkursy, nie macie obowiązku brania w nich udziału. Możecie traktować dany temat jako zwykłą lokację. Aby zachować przejrzystość rozgrywek, zalecamy zaznaczać na początku postu pogrubieniem do kogo kieruje się wasza postać. Przykładowo:
"Alan, Sheridan
Mercury rozejrzał się po placu, aż w końcu jego wzrok padł na odpowiedni punkt. Od razu skierował swoje kroki w stronę bliźniąt (...)"
Ułatwi to użytkownikom, do których się zwracacie odnalezienie właściwego posta.
Pozostaje nam już tylko życzyć wam miłej zabawy i... widzimy się na evencie!
-Spooky scary skeletons, send shivers down your spine-
Czas na parę ogłoszeń parafialnych.
1. Wszystkich, którzy jeszcze się nie wypowiedzieli zapraszamy do tematu z propozycjami. Dyskutujemy na temat wprowadzenia na forum lekcji, w których to wy, uczniowie, jak i nauczyciele będziecie brać udział, dlatego ważny jest dla nas każdy wasz głos. Wszyscy spóźnialscy mają czas do 7 listopada.
2. Nasz event związany z rozpoczęciem roku powoli zbliża się ku końcowi. Wszystkim, którzy nie wzięli jeszcze udziału w balu, proponujemy zakasać suknię, rękawy garnituru i gnać, póki macie jeszcze okazję. W końcu gdzie nawiążecie kontakty równie skutecznie jak pośród tańczących tłumów? Ponadto część nocna zostaje przedłużona do 7 listopada. Tego dnia zostaną też ogłoszone nagrody za wszystkie konkursy.
3. Z dzisiejszym dniem zmieni się nieco wygląd ogłoszeń. Podjęliśmy wraz z Alanem decyzję o usunięciu pola pogody. Zamiast niego pojawi się dział "OGŁOSZENIA OD UŻYTKOWNIKÓW". Potrzebujecie kogoś do rozegrania eventu, członka rodziny, kuzynki, babci, dziadka, jesteście wolni fabularnie, a mało kto zagląda do tematu z wolną fabułą? Wyślijcie swoje ogłoszenie do jednego z adminów, a ten z chęcią je zamieści.
Żeby nie było - parę zasad.
✗ Każde ogłoszenie będzie widnieć na stronie głównej przez równy tydzień.✗ Ogłoszenia będą aktualizowane w każdy poniedziałek. Jeśli wyślecie swoje zgłoszenie w środę, nie spodziewajcie się go zatem już następnego dnia - lecz właśnie od poniedziałku.
✗ Do ogłoszeń może się zgłosić maksymalnie 5 userów tygodniowo. Chcemy zachować jakiś wygląd i uniknąć super długich opisów. Ci, którzy nie załapią się na dany tydzień, będą z automatu zyskiwali pierwszeństwo w następnym tygodniu.
✗ Zgłoszenie nie powinno mieć więcej jak dwa zdania. Powstrzymajcie się przed esejami, chodzi o krótkie hasła, które przykują uwagę. Zamiast tego możecie wlepić link do tematu z poszukiwaniami czy odesłać zainteresowanych na pw/gg. Droga wolna.
✗ Zostaną one wprowadzone dziś pod wieczór, możecie więc zacząć już wysyłać zgłoszenia.
4. Cukierek albo psikus! Chcemy wam wszystkim życzyć Wesołego Halloween. Z tejże okazji zapraszamy też wszystkich do wzięcia udziału w naszym małym konkursie. Specjalnie dla wszystkich podzieliliśmy go na część graficzną i pisemną, by każdy znalazł coś dla siebie.
Rozpoczęcie roku zostało oficjalnie zakończone. Chcemy podziękować wszystkim, którzy postanowili się zjawić za balu i przeprosić za opóźnienia związane z rozdawaniem nagród.
Krótkim podsumowaniem - podczas eventu zostały utworzone trzy kluby. Czwarty niestety nie zebrał odpowiedniej ilości uczniów, by go otworzyć. Wszystkie kluby, wraz z ich członkami zostały przedstawione poniżej.
KLUB MUZYCZNY
- Sheridan Paige [!]
- Sachiko Hashimoto
- Ethan Wilson
- Pavel Travitza
KLUB ARTYSTYCZNY
- Rúrí Sigmardóttir [!]
- Aurelie Desjardins
- Welt Schmerz
KLUB FOTOGRAFICZNY
- Mercury Black [!]
- Alan Paige
- Kamira Evergreen
- Sheridan Paige
Osoby, przy których nicku widnieje [!] to te, które są uznawane za założyciela danego klubu - jako pierwsze wyszły z propozycją. Każdy z nich do końca miesiąca (listopada) powinien przesłać do jednego z administratorów krótki opis klubu, który zostanie zamieszczony w odpowiednim dziale, a w późniejszym czasie będzie odpowiedzialny za pilnowanie, by członkowie grupy brali udział w eventach podtrzymujących istnienie klubu. Jeśli któraś z osób chce zrezygnować z podobnego stanowiska, również prosimy o kontakt, by mieć możliwość przekazania go komuś innemu.
Klub, który nie uzbierał odpowiedniej ilości użytkowników:
REDAKCJA GAZETKI SZKOLNEJ
- Florence Astley [!]
Jeśli któryś z uczniów wyraża chęć dołączenia do jednego z klubów po terminie - niech skontaktuje się z jednym z administratorów. Co więcej, by nie skreślać całkowicie gazetki, również chcemy dać wam czas do końca miesiąca, podczas którego możecie zgłosić do nas chęć dołączenia do redakcji.
Ponownie przepraszamy za opóźnienie w kwestii nagród. Z pewnością o was nie zapomnimy i wszystkie zostaną rozdane. Miejmy nadzieję, że jak najszybciej.
W końcu nadszedł grudzień! Stopniowo zbliżają się święta, szał zakupów i prezentów, reklam coca-coli i ojców przebierających się za grubasa w czerwonym stroju zwanego potocznie Mikołajem. W związku z tym warto podsumować co się ostatnio działo - i przede wszystkim, co czeka was w najbliższym czasie.
1. Zostały wykonane czystki, których wytłumaczenie fabularne możecie odnaleźć w tym temacie. Zielony Potwór, Lou i Vanessa z racji długiej nieobecności tracą swoje rangi, jak i tytuły startowe, stając się szarakami. Do wszystkich zainteresowanych! Zwolnione zostały pozycje Excelsiora, Jonkera i Reitza. Jeśli ktoś z was jest chętny, radzimy się pospieszyć. Jednocześnie informujemy, że raz na jakiś czas czystki będą się odbywać właśnie za pośrednictwem utworzonej gazetki, V24/7. W niej również pojawiać się będą krótkie sprawozdania na podstawie odbytych przez was eventów. Jeśli ktoś chciałby pomóc nam przy pisaniu artykułów - serdecznie zapraszamy.
2. W związku z całkowitym brakiem odzewu mimo wielokrotnych upomnień, klub artystyczny zostaje rozwiązany. Redakcja gazetki szkolnej również nie zostaje utworzona ze względu na brak zainteresowania. Jedynymi działającymi obecnie klubami są fotograficzny i muzyczny, których opisy pojawią się w odpowiednim dziale do soboty [19.12]. Od tej pory będziecie mogli zapisywać się do nich fabularnie u przewodniczących.
3. W związku z powyższym punktem, obecnych przewodniczących - Mercury'ego i Sheridan (
4. Niemniej, jako że jest już grudzień, w ciągu tygodnia/dwóch pojawi się kolejny event ogólnoforumowy o tematyce świątecznej. Jak zwykle mimo, że jest nieobowiązkowy, wszystkich zapraszamy do wspólnej zabawy, tym bardziej, że udział mogą brać wszyscy, nawet osoby bez kart postaci. Szczegóły już wkrótce!
5. Wszystkich, którzy nie zdążyli się jeszcze zapoznać z umiejętnościami, które zostały wprowadzone na forum już jakiś czas temu, prosimy o nadrobienie tematów i założenie INFORMATORA.
6. Na dniach uruchomiony zostanie nabór na mistrzów gry. Mamy nadzieję, że zgłosi się do nas przynajmniej parę osób, które chętnie powbijają w wolnym czasie innym do tematów, by urozmaicić im rozgrywkę i zwiększyć w naszym Riverdale szkolny klimat.
7. Nadal pozostaje nierozwiązany problem nauczycieli ze względu na ich zerową aktywność. Jesteśmy zmuszeni wstrzymać decyzję o rozpoczęciu lekcji i bardzo was za to przeprosić. Postaramy się rozwiązać ten problem i wymyślić coś najpóźniej do stycznia, by wszystko chodziło jak w zegarku.
1. Z dniem dzisiejszym wprowadzone zostają czystki.
a) Osoby, które zarejestrują się na forum i nie utworzą karty postaci, ani nie napiszą żadnego posta, po dwóch miesiącach będą usuwane. Chcemy uniknąć sztucznych, zapełniających kont, stąd podobna decyzja. Niemniej, wierzymy że czasem niektórzy z braku czasu potrafią zwyczajnie zapomnieć o swoich kontach, dlatego osoby, które napiszą kartę postaci są całkowicie bezpieczne i nie podlegają usunięciu.
b) Rangi, których miejsca mają ograniczoną ilość (przykładowo: Łamacz Serc, Uczeń Stypendialny, Zbuntowany, Indywidualista) będą czyszczone co miesiąc. Z reguły 25-30 dnia miesiąca. Osoby, które nie pojawiły się na forum w ciągu 30 dni od daty przeprowadzanej czystki, będą traciły swoje rangi. Wrzucać ich będziemy do grupy szaraków. Po powrocie mają prawo zażyczyć sobie jej przywrócenia - jeśli jednak jej miejsce zostało już zajęte przez kogoś innego, będzie musiała wybrać sobie inną pozycję.
2. Event świąteczny zostanie otworzony 28 grudnia. Czego możecie się spodziewać? Zwierzęcych atrybutów, magicznej krainy, wielu spisków, walk i zwrotów akcji.
a) Do 29 grudnia wszyscy, którzy mają ochotę wziąć udział w wyprawie mają stawić się w lokacji startowej, Sali Balowej. Możecie potraktować to jako swego rodzaju misję, którą kierować będę ja, wraz z Alanem w formie MG. Nagrodą dla każdego czynnie biorącego udział uczestnika będą Punkty Umiejętności [PU]. Będzie miło, jeśli zgłosi się was dość spora ilość, niemniej prosimy o odpowiedzialność, jako że na uczestników będą narzucane deadline'y odpisów. Chcemy się skupić nie na wypracowaniach, a wartkiej, sensownej akcji, by móc ukończyć całą wyprawę na przestrzeni 3-4 tygodni. Jeśli ktoś obudzi się po czasie, że chce wziąć udział, prosimy by nie wchodził z buta do tematu, lecz napisał uprzednio do mnie lub Alana i zapytał o pozwolenie.
b) Osoby, które nie są zainteresowane udziałem w wyprawie, nadal mogą pojawić się na evencie. Utworzone zostaną bowiem lokacje neutralne osadzone w naszej normalnej rzeczywistości - sala balowa, taras i ogrody. Utrzymany będzie świąteczny klimat.
c) Jak zawsze, udział w evencie mogą brać także mieszkańcy, jak i osoby bez kart postaci.
3. Witamy na pokładzie naszych pierwszych Mistrzów Gry: DA, Kaori i Sheridan!
a) Proszę by każdy z was przesłał mi w najbliższym czasie na PW kolor, jakim będzie operować w postach jako MG. Jeśli jakikolwiek inny użytkownik w przyszłości wyrazi chęć dołączenia do ich grona, może to zrobić indywidualnie u jednego z Administratorów nawet pomimo braku naboru.
b) Zgodnie z waszym wyborem, Mistrzowie Gry będą oceniani indywidualnie.
1. Została wprowadzona nowa ranga, Zielarz. Jej autorem jest George! Z dokładniejszym opisem zapoznać możecie się w spisie rang.
2. Od dziś rangi specjalne stają się podrangami. Wszyscy wspólnie zadecydowaliśmy, że nie były one w żaden sposób powiązane z osobowościami postaci, a wskazywały jedynie na wykonywaną przez nią funkcję. W związku z tym wszystkich uczniów, jak i nauczycieli z rangami specjalnymi (Sheridan, DA, Florence, Wilhelm, Chris) prosimy o zgłoszenie się do tego tematu. Macie na to dwa tygodnie.
3. Event trwa! Przypominamy, że oprócz wyprawy dla uczniów dostępny jest ogród, sala balowa, jak i taras, a każdy uczeń na czas jego trwania otrzymuje zdolność trilokacji. Masz jedno wolne miejsce fabularne? Leć potańczyć ze swoimi znajomymi, bądź ponabijać się na tarasie z cud-wymalowanych-dziewczynek z klasy A! Uczniowie z klas A - to idealny czas by pokazać swoją wyższość nad tymi z klas B! A może ktoś z was będzie chciał pokonać wszelkie bariery i zawrzeć międzyklasowe przyjaźnie?
Jak zawsze w evencie ogólnoforumowym udział mogą brać nauczyciele, uczniowie, mieszkańcy, jak i osoby bez kart postaci.
Sesja, sesja i po sesji! A przynajmniej mamy nadzieję, że wszyscy studenci zaliczyli już swoje egzaminy, a reszta uczniów rozkoszuje się feriami czy po prostu ma u siebie nieco luzu. Tymczasem u nas... czas na kolejne ogłoszenia!
1. Czas ruszyć nauczycieli! Nasze drogie skarbnice wiedzy, wasza obecność na forum nie jest już w żadnym stopniu obojętna, a wręcz stajecie się jej fundamentem. Stety, niestety wiąże się to z pewnymi obowiązkami. Od tej pory każdy nauczyciel ma obowiązek przeprowadzić przynajmniej dwie lekcje w ciągu roku szkolnego (okres wrzesień-czerwiec). Ci, którzy zaniedbają swoje obowiązki będą zwalniani z pozycji nauczyciela Riverdale i wrzuceni do grupy mieszkańców.
! Jako że mamy już luty, wyjątkowo w tym roku, wystarczy że każdy z nauczycieli przeprowadzi jedne zajęcia. Zasada dwóch ruszy od września tego roku.
2. W związku z powyższym punktem, powstanie specjalne subforum, w którym będziecie przeprowadzać lekcje. W jednej lekcji nie powinny brać udziału mniej niż cztery osoby i więcej niż sześć. Dla waszego komfortu, choć rzecz jasna jeśli chcecie wziąć pod opiekę większą ilość userów - droga wolna.
3. Brak odzewu na powyższe ze strony uczniów? Zdecydowanie nie! Otóż uczeń, który nie weźmie udziału w ani jednej lekcji w ciągu roku, nie zalicza go i jest zmuszony powtarzać klasę. Powtórzenie klasy dwukrotnie wiąże się z usunięciem takiego ucznia z Riverdale bez możliwości powrotu, niezależnie od jego statusu majątkowego. Pozostaje mu wtedy rola mieszkańca.
! W przypadku, gdy mimo chęci ucznia, nie uda mu się dostać na zajęcia, a nauczyciele nie będą mieli czasu, będą one przeprowadzane dodatkowo przez Mistrza Gry..
4. Uczniowie którzy brali już udział w lekcji mogą zgłaszać się na kolejne zajęcia, ale są drudzy w kolejności. Pierwszeństwo mają uczniowie, którzy nie odbyli jeszcze żadnej lekcji!
5. Jako, że pomysł z aktualizowaniem postaci się przyjął, od tej pory w marcu i wrześniu każdego roku będziecie się mogli zgłosić w odpowiednim temacie, by otworzono wam karty postaci. Pod akceptacją administratora wrzucacie kolejnego posta, w którym wypisujecie wszelkie zmiany, jakie zaszły w waszej postaci przez ostatnie pół roku. Traumatyczne przeżycia, nowe fobie, kilka centymetrów do wzrostu, parę dodatkowych kilogramów, nowy członek rodziny, awans ojca na wyższą pozycję, założenie przez matkę nowej firmy, zmiana koloru włosów czy otworzenie się na świat? Co tylko sobie wymarzycie. Zmiany nie są obowiązkowe.
Dalsza część ogłoszeń już wkrótce!
1. Wreszcie! Z dumą prezentujemy wam całkowicie nowy wygląd Riverdale. Wprowadziliśmy wiele ułatwień dla użytkowników, jak i dodatków przyjemnych dla oka, takich jak menu ze skrótami do tematów, "krzycząca" o nowych ogłoszeniach (bądź ich braku) postać, ruchome wydarzenia czy toplisty (o których klikaniu będziemy wam uparcie przypominać).
2. Z dniem dzisiejszym zostały wprowadzone zmiany w ilości miejsc na wszystkich rangach. Zmiany przedstawione poniżej:
Kujon/ka - 3 -> 4
Łamacz Serc - 3 -> 2
Uwodzicielka - 3 -> 2
Indywidualista - 4 -> 5
Plotkarz - 4 -> 3
Maskotka - 6 -> 8
Cheerleaderka 10 -> 4
Sportowiec 10 -> 6
Zbuntowany 10 -> 12
Niewymienione rangi pozostają bez zmian.
Łamacz Serc - 3 -> 2
Uwodzicielka - 3 -> 2
Indywidualista - 4 -> 5
Plotkarz - 4 -> 3
Maskotka - 6 -> 8
Cheerleaderka 10 -> 4
Sportowiec 10 -> 6
Zbuntowany 10 -> 12
Niewymienione rangi pozostają bez zmian.
3. Ponadto wprowadzona zostaje nowa ranga, Gwiazda Szkoły. Zajmować ją mogą dwie osoby, jeden chłopak i jedna dziewczyna. Z jej opisem zapoznać się możecie w temacie z rangami.
4. Jak zapewne większość z was zauważyła, pojawiła się nowa grupa Spinel. Jest to świeżo utworzona piąta klasa, do której nie można się zapisywać. Dołączenie do niej możliwe będzie dopiero od września tego roku.
5. Kolejnym nowym elementem są tarcze z punktami. Aby nieco zachęcić dodatkowo wszystkich do brania udziału w lekcjach, wprowadzamy nowy system nagród. Mianowicie, każdy uczeń który weźmie udział w lekcji będzie zdobywał dla swojego rocznika 1 punkt. Dodatkowo nauczyciele będą mogli nagrodzić dany rocznik za aktywność dodatkowymi 5 punktami. Uczniowie najaktywniejszego rocznika, który do lipca zbierze największą ilość punktów otrzymają (każdy z nich) po 30 PU, dlatego wszystkich gorąco zachęcamy do wzięcia udziału!
Nagrody otrzymają jedynie uczniowie, którzy brali udział w lekcjach. By wszystko było sprawiedliwie, będziemy prowadzić specjalne kroniki z zapiskami.
Zastrzegamy, że nagroda może ulec zmianie.
Usprawnienia systemu MG już wkrótce!
1. Wprowadzone zostało nowe pole profilu - Obrażenia. Wasza postać brała udział w bójce i zarobiła limo pod okiem? Potknęła się na prostej i zaryła głową w krawężnik? Otarcia, siniaki, złamania zamknięte, otwarte - cokolwiek wam tylko przyjdzie do głowy, możecie wpisać w obrażenia. To w to pole wpisujecie też rany nabyte podczas spotkań z MG - jeśli takowe zarobicie.
2. Pojawił się nowy system startowych umiejętności dla nauczycieli. Jako że ostatnio jest was coraz więcej chcemy urozmaicić wam nieco rozgrywkę i zrobić ją bardziej sensowną. W związku z tym niech każdy z was zapozna się z poniższymi tematami:
TABELA UMIEJĘTNOŚCI STARTOWYCH DLA NAUCZYCIELI
ZGŁOSZENIA PO UMIEJĘTNOŚCI POCZATKOWE
ZGŁOSZENIA PO PU W SPRAWIE EVENTÓW, WYDARZEŃ I LEKCJI
ZGŁOSZENIA PO UMIEJĘTNOŚCI POCZATKOWE
ZGŁOSZENIA PO PU W SPRAWIE EVENTÓW, WYDARZEŃ I LEKCJI
3. Za nami kolejne czystki. Ponadto pojawiła się lista kont zagrożonych utratą rangi/tytułu. Sprawdź czy nie zapomniałeś o jakimś multikoncie!
4. Dakota, Kaori, Sheridan - podjęliście się roli Mistrza Gry, lecz nie zrobiliście nic w tym kierunku. Niestety podejrzewamy, że zwyczajnie nie wiecie jak się za to zabrać, dlatego utworzyliśmy nowe forum Strefa MG, do której macie dostęp tylko wy i Administracja. Mamy nadzieję, że uda nam się jakoś wam pomóc w odnalezieniu się w roli i ruszycie naszych użytkowników, wprowadzając do ich życia nieco akcji.
5. Event Zimowy dobiega końca. Jego zamknięcie planujemy na koniec przyszłego tygodnia, dlatego spieszcie się z kończeniem fabuł!
6. Na dniach pojawi się pierwsze Zebranie Samorządu. Wszystkich Przewodniczących i Zastępców prosimy o pełną gotowość. Więcej szczegółów już wkrótce!
Woof to you, too!
Witajcie uczniowie!
Tak oto zaczynamy marzec z nowymi ogłoszeniami. Tęskniliście?
Chociaż udawajcie, że tak.
Tak oto zaczynamy marzec z nowymi ogłoszeniami. Tęskniliście?
1. Zostały wprowadzone nowe podrangi dla nauczycieli - Wice Dyrektor i Sekretarka. Zapraszamy wszystkich chętnych do zapoznania się z opisem funkcji.
2. Dzięki inicjatywie Canavetto trwają dyskusje nad nagrodami dla roczników. Weź udział i powiedz co sądzisz, w końcu dotyczy to bezpośrednio twojej postaci!
3. Na widok gwałtownego napływu nauczycieli aż się oczy cieszą. Z tej okazji prowadzonych jest wiele lekcji - nie ma cię na liście? Sprawdź zapisy, może któreś zajęcia jeszcze się nie rozpoczęły i nadal masz szansę na dołączenie!
4. Pamiętacie nasz pomysł ze zmianami zachodzącymi w postaciach wraz z upływem czasu? Nie? Możecie zapoznać się ze szczegółami w tym temacie. Od dziś ruszają pierwsze aktualizacje. Na wprowadzenie zmian macie czas do 27 marca. Jesteś chętny? Coś zmieniło się w twojej postaci? Nie bój się, zgłoś się już teraz!
5. Ponownie ograniczona została ilość Łamaczy Serc i Uwodzicielek. Od dziś rangi te może zajmować tylko jedna osoba.
Woof to you, too!
Kwiecień plecień, o mój boże, więcej tego być nie może?
1. Kolejne nowe podrangi dla nauczycieli - Stażyści! Chcesz zagrać kimś młodszym i spróbować fachu nauczyciela, ale nie mogłeś się zdecydować, bądź nie miałeś ku temu okazji? Teraz już masz.
Stażysta/Stażystka - kim są stażyści chyba każdy wie. Osoby niepełnoletnie, często w trakcie licencjatu/magisterki, które muszą odrobić swoje godziny w innych szkołach. Inni zwyczajnie są za młodzi, by szkoła mogła ich przyjąć, więc zatrudniają się tu w nadziei na lepszy start w przyszłości. Stażyści zawsze mają własnego nadzorcę, który kontroluje ich metody nauczania i przebieg lekcji. (min. 22 lata)
2. Wraz z dzisiejszym dniem nie można już wybierać Cheerleaderek i Sportowców jako rang startowych. By je zdobyć musicie odnaleźć Kapitana Drużyny i zapisać się u niego osobiście, bądź wziąć udział w naborze. Kapitanem Sportowców jest Blythe Hamalainen (I'm your Senpai), natomiast Kapitanem Cheerleaderek - Yona Bentley.
Kapitan Drużyny - tylko dla sportowców i cheerleaderek. Osoba kierująca naborem do drużyny, bezpośrednio odpowiada za wszystkich jej członków. W każdej chwili może przyjąć kogoś nowego - bądź wywalić starego, jeśli stwierdzi że zwyczajnie się nie nadaje i wiecznie obija, niczego nie wprowadzając. W końcu to właśnie drużyny sportowe Riverdale najmocniej reprezentują szkołę na wszelkiego rodzaju eventach, ciężko więc oczekiwać, by przynależeli do nich leniwi ignoranci.
3. Trwają dyskusje nad wprowadzeniem rangi Szkolnego Dręczyciela, tematu z krótkimi informacjami o każdej z postaci, oraz zmianie pola profilu "Fabularnie". Więcej informacji w tym temacie. Wszystkich użytkowników prosimy o wypowiedzenie się nawet w krótki sposób "Jestem za", "Jestem przeciw" na temat każdej z propozycji!
4. Pojawił się nowy podział Vancouver. Prosimy użytkowników o zapoznanie się z jego opisami. Parę tematów zostało przesuniętych, więc z góry przepraszamy za zamieszanie jeśli pogubicie się, gdzie znajduje się obecnie wasz bar czy klub.
5. Gangi nadal pozostają nieopisane ze względu na ogólny brak czasu. Póki co pozostaje nam niestety pozostawienie was w niepewności i obiecanie, że postaramy się za to zabrać jak najprędzej!
6. Utworzone zostało nowe forum - Wycieczki! W tym też dziale organizowane będą wszelkie wycieczki szkolne, eventy klubowe i tym podobne. Dzięki temu zachowamy przejrzystość i nie pogubimy się w ich nadmiarze. Podział forum jest taki sam jak w przypadku lekcji.
7. W związku z powyższym, zapraszamy wszystkich członków klubu fotograficznego do wzięcia udziału w wycieczce. Ponadto, klub chętnie zabierze ze sobą jednego dodatkowego ucznia jako modela, modelkę.
8. Punkty klasowe zostały wyzerowane, jako że ze względu na znikanie uczniów/nauczycieli, system się nie sprawdzał. Od dziś punkty będą przydzielane dopiero po zakończeniu lekcji, by uniknąć odgórnego bałaganu. Nie martwcie się, wasza obecność z pewnością nie przepadnie, ani nie pójdzie na marne.
9. Na forum wprowadzone zostały PRACE DORYWCZE. Od dziś wasze postaci mogą zarabiać dodatkowe pieniądze, jak i zdobywać PU w prosty, niewymagający sposób. Do jutra zostaną dodane wszystkie placówki, do których będziecie mogli się zgłaszać. Więcej informacji w tym temacie.
10. Przy Lekcjach pojawiło się nowe subforum - Dziennik. Możecie w nim sprawdzić czy wasze postaci zaliczyły już wymaganą ilość przedmiotów, a może grozi im powtarzanie klasy? Lista jest alfabetyczna.
11. Na dniach przeprowadzone zostaną kolejne czystki. Sprawdźcie, czy nie zaniedbaliście któregoś multikonta!
Woof to you, too!
Krótkie ogłoszenie!
Wraz z dzisiejszym dniem Koss (Smuggler, James Cadogan) zostaje moderatorem i pilnuje porządku na chatboxie. Gdy kogoś upomina, jego słowo jest równe naszemu.
Wraz z dzisiejszym dniem Koss (Smuggler, James Cadogan) zostaje moderatorem i pilnuje porządku na chatboxie. Gdy kogoś upomina, jego słowo jest równe naszemu.
1. Nowe rozporządzenie dotyczące kart postaci.
Od dziś (10.09) wszyscy użytkownicy, którzy złożą kartę postaci do oceny, mogą od razu zacząć fabułę, bez konieczności czekania na akceptację. Prosimy jedynie, by do momentu jej uzyskania nie używać swojej pozycji społecznej/przywilejów rangi czy tytułów, jako że nie macie wtedy jeszcze pewności, czy aby na pewno je uzyskacie.
2. Oficjalne rozpoczęcie roku zacznie się 14 września w dziale z eventami ogólnoforumowymi. Choć jego tematyka głównie kręci się wokół uczniów i nauczycieli, mieszkańcy także mogą się stawić, by wziąć udział w konkursach, które dla was szykujemy. Przypominamy też, że od 14 września wejdzie nowe rozporządzenie dotyczące klubów, więc miejsce oczy szeroko otwarte i nasłuchujcie nadchodzących nowości!
Woof to you, too!
Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Relog