▲▼
POZIOM S
(KOSZT: 5PU)
POZIOM SS
(KOSZT: 10PU)
POZIOM SSS
(KOSZT: 20PU)
Alan Hayden Paige
Fresh Blood Lost in the City
Tabela umiejętności i ilość punktów potrzebnych do ich zdobycia.
Czw Lis 19, 2015 8:57 pm
Czw Lis 19, 2015 8:57 pm
TABELA UMIEJĘTNOŚCI
POZIOM S
(KOSZT: 5PU)
POZIOM SS
(KOSZT: 10PU)
POZIOM SSS
(KOSZT: 20PU)
KLUBOWE
◦ gry zespołowe
◦ strzelanie z łuku
◦ śpiew
◦ taniec
◦ fotografia
◦ kaligrafia
◦ rysunek/malarstwo
◦ podsłuchiwanie
◦ gra na instrumentach (max. 2)
◦ aktorstwo
◦ gotowanie
◦ krawiectwo
◦ strzelanie z łuku
◦ śpiew
◦ taniec
◦ fotografia
◦ kaligrafia
◦ rysunek/malarstwo
◦ podsłuchiwanie
◦ gra na instrumentach (max. 2)
◦ aktorstwo
◦ gotowanie
◦ krawiectwo
◦ gry zespołowe
◦ strzelanie z łuku
◦ skradanie się
◦ fotografia
◦ rysunek/malarstwo
◦ gra na instrumentach (max. 4)
◦ aktorstwo
◦ gotowanie
◦ krawiectwo
◦ strzelanie z łuku
◦ skradanie się
◦ fotografia
◦ rysunek/malarstwo
◦ gra na instrumentach (max. 4)
◦ aktorstwo
◦ gotowanie
◦ krawiectwo
◦ gry zespołowe
◦ strzelanie z łuku
◦ rysunek/malarstwo
◦ gra na instrumentach (6+; muzyczny geniusz)
◦ gotowanie
◦ krawiectwo
◦ strzelanie z łuku
◦ rysunek/malarstwo
◦ gra na instrumentach (6+; muzyczny geniusz)
◦ gotowanie
◦ krawiectwo
PSYCHICZNE
◦ umysł ścisły
◦ umysł humanistyczny
◦ asertywność
◦ dedukcja
◦ dobra pamięć
◦ empatia
◦ średnia podzielność uwagi
◦ manipulacja
◦ kłamstwo/perswazja
◦ szybkie uczenie się
◦ talent językowy
(max. 2)
◦ robotyka
◦ umysł humanistyczny
◦ asertywność
◦ dedukcja
◦ dobra pamięć
◦ empatia
◦ średnia podzielność uwagi
◦ manipulacja
◦ kłamstwo/perswazja
◦ szybkie uczenie się
◦ talent językowy
(max. 2)
◦ robotyka
◦ duża podzielność uwagi
◦ manipulacja
◦ kłamstwo/perswazja
◦ talent językowy
(max. 4)
◦ średnia odporność psychiczna
◦ robotyka
◦ manipulacja
◦ kłamstwo/perswazja
◦ talent językowy
(max. 4)
◦ średnia odporność psychiczna
◦ robotyka
◦ manipulacja
◦ kłamstwo/perswazja
◦ talent językowy (6+)
◦ wysoka odporność psychiczna
◦ robotyka
◦ kłamstwo/perswazja
◦ talent językowy (6+)
◦ wysoka odporność psychiczna
◦ robotyka
FIZYCZNE
◦ wytrzymałość
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ zwiększona siła
◦ zwiększona zręczność
◦ sprint
◦ akrobatyka
◦ jazda konna
◦ mechanika
◦ pierwsza pomoc (opatrywanie lekkich ran)
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ zwiększona siła
◦ zwiększona zręczność
◦ sprint
◦ akrobatyka
◦ jazda konna
◦ mechanika
◦ pierwsza pomoc (opatrywanie lekkich ran)
◦ średnia odporność
na ból
◦ wytrzymałość
◦ posługiwanie się bronią palną (strzelnice)
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ tresura zwierząt
◦ parkour
◦ zwiększona siła
◦ zwiększona zręczność
◦ sprint
◦ akrobatyka
◦ jazda konna
◦ mechanika
◦ pierwsza pomoc (opatrywanie średnich ran)
na ból
◦ wytrzymałość
◦ posługiwanie się bronią palną (strzelnice)
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ tresura zwierząt
◦ parkour
◦ zwiększona siła
◦ zwiększona zręczność
◦ sprint
◦ akrobatyka
◦ jazda konna
◦ mechanika
◦ pierwsza pomoc (opatrywanie średnich ran)
◦ wysoka odporność
na ból
◦ posługiwanie się bronią palną (wszelkie)
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ tresura zwierząt
◦ sprint
◦ jazda konna
◦ mechanika
◦ pierwsza pomoc (opatrywanie ciężkich ran)
na ból
◦ posługiwanie się bronią palną (wszelkie)
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ tresura zwierząt
◦ sprint
◦ jazda konna
◦ mechanika
◦ pierwsza pomoc (opatrywanie ciężkich ran)
NIELEGALNE
◦ otwieranie zamków
◦ kradzież
◦ śledzenie
◦ hakerstwo
◦ produkcja narkotyków
◦ produkcja alkoholu
◦ fałszerstwo
◦ tworzenie materiałów wybuchowych
◦ kradzież
◦ śledzenie
◦ hakerstwo
◦ produkcja narkotyków
◦ produkcja alkoholu
◦ fałszerstwo
◦ tworzenie materiałów wybuchowych
◦ otwieranie zamków
◦ kradzież
◦ śledzenie
◦ hakerstwo
◦ produkcja narkotyków
◦ produkcja alkoholu
◦ fałszerstwo
◦ tworzenie materiałów wybuchowych
◦ kradzież
◦ śledzenie
◦ hakerstwo
◦ produkcja narkotyków
◦ produkcja alkoholu
◦ fałszerstwo
◦ tworzenie materiałów wybuchowych
◦ otwieranie zamków
◦ kradzież
◦ śledzenie
◦ hakerstwo
◦ produkcja narkotyków
◦ produkcja alkoholu
◦ fałszerstwo
◦ tworzenie materiałów wybuchowych
◦ kradzież
◦ śledzenie
◦ hakerstwo
◦ produkcja narkotyków
◦ produkcja alkoholu
◦ fałszerstwo
◦ tworzenie materiałów wybuchowych
Selim Luke Skywalker
Fresh Blood Lost in the City
Re: Tabela umiejętności i ilość punktów potrzebnych do ich zdobycia.
Czw Lut 25, 2016 12:19 pm
Czw Lut 25, 2016 12:19 pm
Kilka zasad:
POZIOM S
POZIOM SS
POZIOM SSS
1. Wychowawca może wybrać na start 4 umiejętności z poziomu S/SS lub 2 umiejętności z poziomu S/SS i 1 umiejętność z poziomu SSS.
2. Ostateczna decyzja o przydzieleniu umiejętności należy do administracji.
3. Wychowawcy wybierają umiejętności z poniższej tabelki. Resztę umiejętności niewymienionych w poniższej tabelce (a pojawiających się w powyższej, dostępnej dla wszystkich) zdobywają tak jak cała reszta - wykupując je za PU.
4. Wybierając jakąś umiejętność wasz wychowawca MUSI być z nią jakoś powiązany. Nauczyciel muzyki nie wybiera posługiwania się bronią białą czy sztuk walki, a nauczyciel wfu - zdolności językowych.
5. W związku w powyższymi zasadami, wychowawcy nie dostają na start żadnych PU. Zdobywają je poprzez organizację lekcji/wycieczek/eventów itp.
6. Wychowawcy przy doborze umiejętności startowych nie obowiązuje stopniowe wykupywanie umiejętności. Przykładowo idąc zasadą 1 umiejętności SSS i 2 z poziomu S/SS mogą wykupić: Samoobrona (SSS), Średnia odporność psychiczna (SS), Wytrzymałość (SS). W tym przypadku Samoobronę z poziomu S i SS czy Wytrzymałość z poziomu S dostają w gratisie.
2. Ostateczna decyzja o przydzieleniu umiejętności należy do administracji.
3. Wychowawcy wybierają umiejętności z poniższej tabelki. Resztę umiejętności niewymienionych w poniższej tabelce (a pojawiających się w powyższej, dostępnej dla wszystkich) zdobywają tak jak cała reszta - wykupując je za PU.
4. Wybierając jakąś umiejętność wasz wychowawca MUSI być z nią jakoś powiązany. Nauczyciel muzyki nie wybiera posługiwania się bronią białą czy sztuk walki, a nauczyciel wfu - zdolności językowych.
5. W związku w powyższymi zasadami, wychowawcy nie dostają na start żadnych PU. Zdobywają je poprzez organizację lekcji/wycieczek/eventów itp.
6. Wychowawcy przy doborze umiejętności startowych nie obowiązuje stopniowe wykupywanie umiejętności. Przykładowo idąc zasadą 1 umiejętności SSS i 2 z poziomu S/SS mogą wykupić: Samoobrona (SSS), Średnia odporność psychiczna (SS), Wytrzymałość (SS). W tym przypadku Samoobronę z poziomu S i SS czy Wytrzymałość z poziomu S dostają w gratisie.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE WYCHOWAWCÓW
POZIOM S
POZIOM SS
POZIOM SSS
KLUBOWE
◦ gry zespołowe
◦ strzelanie z łuku
◦ śpiew
◦ taniec
◦ fotografia
◦ kaligrafia
◦ rysunek i malarstwo
◦ gra na instrumentach (max. 2)
◦ aktorstwo
◦ strzelanie z łuku
◦ śpiew
◦ taniec
◦ fotografia
◦ kaligrafia
◦ rysunek i malarstwo
◦ gra na instrumentach (max. 2)
◦ aktorstwo
◦ gry zespołowe
◦ strzelanie z łuku
◦ fotografia
◦ rysunek i malarstwo
◦ gra na instrumentach (max. 4)
◦ aktorstwo
◦ strzelanie z łuku
◦ fotografia
◦ rysunek i malarstwo
◦ gra na instrumentach (max. 4)
◦ aktorstwo
◦ gry zespołowe
◦ strzelanie z łuku
◦ rysunek i malarstwo
◦ gra na instrumentach (6+; muzyczny geniusz)
◦ strzelanie z łuku
◦ rysunek i malarstwo
◦ gra na instrumentach (6+; muzyczny geniusz)
PSYCHICZNE
◦ umysł ścisły
◦ umysł humanistyczny
◦ asertywność
◦ dedukcja
◦ dobra pamięć
◦ empatia
◦ talent językowy
(max. 2)
◦ umysł humanistyczny
◦ asertywność
◦ dedukcja
◦ dobra pamięć
◦ empatia
◦ talent językowy
(max. 2)
◦ talent językowy
(max. 4)
◦ średnia odporność psychiczna
(max. 4)
◦ średnia odporność psychiczna
◦ talent językowy (6+)
◦ wysoka odporność psychiczna*
◦ wysoka odporność psychiczna*
FIZYCZNE
◦ wytrzymałość
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ zwiększona siła
◦ zwiększona zręczność
◦ sprint
◦ akrobatyka
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ zwiększona siła
◦ zwiększona zręczność
◦ sprint
◦ akrobatyka
◦ wytrzymałość
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ zwiększona siła
◦ zwiększona zręczność
◦ sprint
◦ akrobatyka
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
◦ zwiększona siła
◦ zwiększona zręczność
◦ sprint
◦ akrobatyka
◦ wysoka odporność
na ból
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
na ból
◦ posługiwanie się bronią białą
◦ samoobrona
◦ sztuki walki
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Relog