▲▼
W ciągu najbliższego miesiąca przeprowadzone zostaną czystki w gangach. Usunięte zostaną wszystkie osoby, które nie napisały od początku października żadnego posta fabularnego/w dyskusjach.
Zmieniona została treść podpunktu z tematu "Grupy i Rangi" dotycząca tworzenia i przydzielania rang przez gangi.
"Po wymyśleniu rang, Przywódca ma obowiązek przesłania spisu rang wraz z krótkim opisem (1-2 zdania) do Głównego Administratora."
"Po wymyśleniu rang, Administrator tworzy temat w subforum danej grupy. Tylko ona ma w nie wgląd wraz z obecnie obsadzonymi członkami. Decyzją gangu rangi mogą zostać nadane fabularnie, poprzez dyskusję, z wyboru gracza, bądź przez Herszta."
Na forum pojawiło się nowe zagrożenie w postaci Niepoczytalnych. Nie mają żadnego określonego okręgu czy wzoru ataków. Pojawiają się wszędzie, o każdej porze dnia i nocy. Działają zarówno samotnie, jak i w grupach. Kanada cieszy się, że nieznana zaraza od początku objęła wyłącznie zamknięte miasto, Riverdale z kolei nakazuje zachowanie ostrożności, zostanie w domach i uzbrojenie się. Cywile w większości po prostu uciekają, nie chcąc paść ich ofiarą. Gangi z kolei po przejęciu wszystkich dystryktów muszą podjąć ważną decyzję. Staną do walki, a może pozwolą, by Niepoczytalni (ang. Mindless) wybijali mieszkańców pod ich skrzydłami?
Od momentu pojawienia się Niepoczytalnych obowiązują nowe zasady wchodzenia do tematów. Atakują w każdym miejscu [za wyjątkiem mieszkań, które nadal pozostają strefą nietykalną], niezależnie od pory dnia. Wraz z 14.04.2022 wszyscy gracze, wchodząc do tematu i rozpoczynając nową fabułę, mają obowiązek wykonania rzutu kostką, na obecność Niepoczytalnych. Kością rzuca tylko pierwsza osoba. W przypadku innych osób dochodzących do tego samego tematu z własnymi wątkami pierwsza osoba znowu ma obowiązek rzutu kością, a atak dotyczy tylko ich grupy. Link do wyniku kości wrzucacie na spodzie posta wchodzącego.
Tematy w dystryktach A, B, C otrzymały nowe efekty, które gracze muszą brać pod uwagę podczas starć z Niepoczytalnymi.
Urząd → Urząd stał się jednym z najbardziej newralgicznych punktów dystryktu A. W przypadku wezwania służb przez zwykłych mieszkańców (Liberty) po pojawieniu się Niepoczytalnych, gracze otrzymują wsparcie w postaci jednego dodatkowego NPC, który wspomoże ich w walce. Jego ataki liczą się jako ataki walki wręcz.
Odnowione G.V. Zoo → Odnowione G.V. ZOO po zostaniu oficjalną siedzibą Wilków stało się najczęściej odwiedzanym miejscem w dystrykcie A. To właśnie tu najłatwiej spotkać wszystkich ludzi popierających ich działania, szukających jakiegokolwiek sposobu na okazanie im swojej wdzięczności czy adoracji, ale też po prostu szukających ochrony. W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych gracze, którzy mają minimum dwóch wykupionych NPC zyskują możliwość użycia obu dodatkowych postaci w walce.
Gmach, Starbucks, Wesołe Miasteczko, Bar Memphis Blues → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, jeśli w temacie znajduje się minimum trzech członków gangu Wolves, otrzymują oni pomoc w postaci dodatkowego NPC będącego popierającym ich mieszkańcem.
Uliczki, Park Stanley, Staw → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, wymagania do ich pokonania wzrastają dwukrotnie. Oznacza to, że do pokonania jednego Niepoczytalnego musicie wykonać jedną z poniższych akcji:
→ osiem udanych ataków wręcz;
→ cztery udane ataki z użyciem zakupionej broni białej;
→ dwa udane ataki z użyciem zakupionej broni palnej/granatu.
Central Plaza → Central Plaza stało się jednym z najbardziej newralgicznych punktów Dystryktu B. W przypadku wezwania służb przez zwykłych mieszkańców (Liberty) po pojawieniu się Niepoczytalnych, gracze otrzymują wsparcie w postaci jednego dodatkowego NPC, który wspomoże ich w walce. Jego ataki liczą się jako ataki walki wręcz.
Klub Ice and Dice → Klub Ice and Dice po zostaniu oficjalną siedzibą Lisów stał się najpopularniejszym miejscem w dystrykcie B. To właśnie tu najłatwiej spotkać wszystkich ludzi popierających ich działania, szukających jakiegokolwiek sposobu na okazanie im swojej wdzięczności czy adoracji. W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych gracze, którzy mają minimum dwóch wykupionych NPC zyskują możliwość użycia obu dodatkowych postaci w walce.
Centrum Handlowe, Hotel Maison En Marbre → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, jeśli w temacie znajduje się minimum trzech członków gangu Foxes, otrzymują oni pomoc w postaci dodatkowego NPC będącego popierającym ich mieszkańcem.
Ulice, Bar Saturday, Royal Bank of Canada, Opuszczona Strzelnica → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, wymagania do ich pokonania wzrastają dwukrotnie. Oznacza to, że do pokonania jednego Niepoczytalnego musicie wykonać jedną z poniższych akcji:
→ osiem udanych ataków wręcz;
→ cztery udane ataki z użyciem zakupionej broni białej;
→ dwa udane ataki z użyciem zakupionej broni palnej/granatu.
China Town → China Town stało się jednym z najbardziej newralgicznych punktów dystryktu C. W przypadku wezwania służb przez zwykłych mieszkańców (Liberty) po pojawieniu się Niepoczytalnych, gracze otrzymują wsparcie w postaci jednego dodatkowego NPC, który wspomoże ich w walce. Jego ataki liczą się jako ataki walki wręcz.
Remiza Strażacka → Remiza Strażacka po zostaniu oficjalną siedzibą Szakali stała się najczęściej omijanym miejscem w dystrykcie C. Mimo to, to właśnie tu najłatwiej spotkać wszystkich ludzi popierających ich działania, szukających jakiegokolwiek sposobu na okazanie im swojej wdzięczności czy adoracji. W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych gracze, którzy mają minimum dwóch wykupionych NPC zyskują możliwość użycia obu dodatkowych postaci w walce.
Plaża, Riverdale City Adventure Therapy → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, jeśli w temacie znajduje się minimum trzech członków gangu Jackals, otrzymują oni pomoc w postaci dodatkowego NPC będącego popierającym ich mieszkańcem.
Ulice, Strefa Opuszczonych Fabryk, Zaniedbana Przystań, Stare Kontenery, Doki → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, wymagania do ich pokonania wzrastają dwukrotnie. Oznacza to, że do pokonania jednego Niepoczytalnego musicie wykonać jedną z poniższych akcji:
→ osiem udanych ataków wręcz;
→ cztery udane ataki z użyciem zakupionej broni białej;
→ dwa udane ataki z użyciem zakupionej broni palnej/granatu.
Szerząca się zaraza w postaci Niepoczytalnych roznosi się na coraz to kolejne lokacje. Wasze dystrykty znalazły się w niebezpieczeństwie wraz z jego mieszkańcami, którzy zaczynają masowo zwracać wzrok w waszą stronę, licząc na to, że pozbędziecie się, choć części atakujących.
1. Na forum dozwolona jest multilokacja, czyli pisanie w wielu miejscach jednocześnie bez ograniczeń.
zostaje zmieniony na:
1. Na forum dozwolona jest multilokacja, czyli pisanie w wielu miejscach jednocześnie bez ograniczeń, z uwzględnieniem poniższych zasad:
1a. Najnowsze fabuły analogicznie ZAWSZE będą waszym najnowszym aka teraźniejszym punktem w chronologii. Zasada ta nie dotyczy retrospekcji.
1b. Jeśli gracz prowadzi obecnie rozgrywkę, na której został zaatakowany przez Niepoczytalnego, nie może rozpocząć nowej rozgrywki do momentu zakończenia walki.
Na forum zostały wprowadzone Postacie Miesiąca! Dobierane są one na bazie najaktywniejszej puli graczy. Pierwsze miejsce zawsze zajmuje osoba z największą liczbą postów w danym miesiącu. Drugie — najbardziej wpływowa, a decyzję na jej temat podejmują gracze. Postacie miesiąca otrzymują karnet nietykalności, który umożliwia im odegranie 2 fabuł na terenie miasta bez rzutu kostką na Niepoczytalnych. Karnet obowiązuje przez dwa miesiące.
Ta sama postać [postać, nie użytkownik!] nie może dostać tytułu postaci dwa razy pod rząd (czyt. dostałeś tytuł w kwietniu, nie możesz dostać go w maju, ale dopiero w czerwcu). W końcu byłoby nudno, gdyby najaktywniejszych wiecznie nikt nie atakował.
Postaciami kwietnia zostali Shane Kassir (największa liczba postów) i Lark (wybór graczy)! Oboje otrzymujecie kartnet nietykalności ważny do końca czerwca.
Kolejne drobne zmiany! Z dniem 06.06.2022 Karnety Nietykalności przestaje obowiązywać limit czasowy. Niemniej dodana zostaje prosta zasada:
1. Jeśli postać ma już na koncie Karnet Nietykalności, nie może uzyskać następnego, nawet jeśli wygra w głosowaniu. Zamiast tego może wybrać symboliczną rekompensatę: 200PU lub 200$.
Postaciami maja zostali Słowik (największa liczba postów) i Jay (wybór graczy)! Oboje otrzymujecie Karnet Nietykalności.
Jako że mamy na forum kilka postaci jak hakerzy, które biorą udział w fabułach (w tym walkach z Niepoczytalnymi), bazując na wsparciu z daleka, nie narażając się tym samym na bezpośrednie obrażenia, ich wynagrodzenie za podobne wydarzenia będzie zmniejszane o połowę.
W przypadku umiejętności personalizowanych możecie zakładać sobie po prostu zwiększone rzuty na sukces. Są one bardziej fabularne, ale gdybyście chcieli, by wpływały jakoś na fabułę, po prostu oznaczajcie mnie na Discordzie, a ja przyjrzę się sprawie i wprowadzę konsekwencje. Przykładowo Nebit ma hakerstwo na 25%, może więc dla urozmaicenia rozgrywki rzucać sobie kostką podczas fabuł, by zobaczyć czy dana akcja jej wyjdzie. W takim wypadku zakłada schemat innych umiejętności z tego progu 1-4 porażka, 5-10 sukces. Tak samo Jonathan, który wykupił sobie szczęście, może wykonywać rzuty, które z jego fartem uchronią go przed jakąś sytuacją. Jest to wyłącznie opcjonalne, gdyby ktoś chciał sobie bardziej zrandomizować rozgrywki.
Zmniejszone zostały koszty budynków, które wasza postać może wykupić. Jednocześnie wchodzi możliwość rozwoju. Każdy budynek (za wyjątkiem willi!) może zostać poddany rozwojowi. W takim przypadku dopłacacie wyłącznie różnicę, a temat zostaje rozwinięty na kolejny poziom. Przykładowo:
Kupiliście mieszkanie za 2.500$. Z czasem fabularnie chcecie otworzyć w nim interes, więc dopłacacie kolejne 2.500$, by rozwinąć je w mały lokal. Gdy i on odpowiednio się rozwinie, możecie wpłacić kolejne 2.500$, by rozwinąć go do dużej firmy, a następnie 5.000$, by osiągnąć ostateczny rozwój w formie korporacji.
a) Mieszkania
Koszt:5.000$ → 2.500$
b) Małe lokale
Koszt:7.500$ → 5.000$
c) Duże firmy
Koszt:10.000$ → 7.500$
d) Wille
Koszt:12.500$ → 10.000$
e) Budynek korporacyjny
Koszt:15.000$ → 12.500$
Strona 2 z 2 • 1, 2
First topic message reminder :
Ogłoszenia
W tym temacie będą się pojawiać wszelkie ogłoszenia od Administracji odnośnie zmian na forum, prowadzonych obecnie eventów, jak i reszty typowo organizacyjnych informacji.
#15 Ogłoszenie Administracyjne
Wielki powrót
Po ponad miesięcznej przerwie, Riverdale wraca do życia!
Zastosowany został przeskok fabularny, a wszystkie porzucone wydarzenia — zakończone. Gracze w ramach rekompensaty otrzymali jednorazowe maksymalne wynagrodzenie.Czystki
W ciągu najbliższego miesiąca przeprowadzone zostaną czystki w gangach. Usunięte zostaną wszystkie osoby, które nie napisały od początku października żadnego posta fabularnego/w dyskusjach.
Rangi
Zmieniona została treść podpunktu z tematu "Grupy i Rangi" dotycząca tworzenia i przydzielania rang przez gangi.
"Po wymyśleniu rang, Przywódca ma obowiązek przesłania spisu rang wraz z krótkim opisem (1-2 zdania) do Głównego Administratora."
na
"Po wymyśleniu rang, Administrator tworzy temat w subforum danej grupy. Tylko ona ma w nie wgląd wraz z obecnie obsadzonymi członkami. Decyzją gangu rangi mogą zostać nadane fabularnie, poprzez dyskusję, z wyboru gracza, bądź przez Herszta."
I niech los wam sprzyja w tym przeklętym miejscu.
#16 Ogłoszenie Administracyjne
Bonus Terenowy Dystryktu C
Dziś będzie krótko.
Bonus terenowy Dystryktu C za przejęcie 10 tematów uległ zmianie. Z:
na
Bonus terenowy Dystryktu C za przejęcie 10 tematów uległ zmianie. Z:
-10% od kosztów naprawy broni.
na
Przy zakupie min. 3 przedmiotów od handlarza, koszt najtańszej zostaje zmniejszony do 0$ (koszt przedmiotu nie może przekraczać 1000$, nie częściej niż raz na miesiąc, bonus dotyczy gangu — nie jego pojedynczych członków).
I niech los wam sprzyja w tym przeklętym miejscu.
#17 Ogłoszenie Administracyjne
Niepoczytalni
Na forum pojawiło się nowe zagrożenie w postaci Niepoczytalnych. Nie mają żadnego określonego okręgu czy wzoru ataków. Pojawiają się wszędzie, o każdej porze dnia i nocy. Działają zarówno samotnie, jak i w grupach. Kanada cieszy się, że nieznana zaraza od początku objęła wyłącznie zamknięte miasto, Riverdale z kolei nakazuje zachowanie ostrożności, zostanie w domach i uzbrojenie się. Cywile w większości po prostu uciekają, nie chcąc paść ich ofiarą. Gangi z kolei po przejęciu wszystkich dystryktów muszą podjąć ważną decyzję. Staną do walki, a może pozwolą, by Niepoczytalni (ang. Mindless) wybijali mieszkańców pod ich skrzydłami?
Od momentu pojawienia się Niepoczytalnych obowiązują nowe zasady wchodzenia do tematów. Atakują w każdym miejscu [za wyjątkiem mieszkań, które nadal pozostają strefą nietykalną], niezależnie od pory dnia. Wraz z 14.04.2022 wszyscy gracze, wchodząc do tematu i rozpoczynając nową fabułę, mają obowiązek wykonania rzutu kostką, na obecność Niepoczytalnych. Kością rzuca tylko pierwsza osoba. W przypadku innych osób dochodzących do tego samego tematu z własnymi wątkami pierwsza osoba znowu ma obowiązek rzutu kością, a atak dotyczy tylko ich grupy. Link do wyniku kości wrzucacie na spodzie posta wchodzącego.
Nowe efekty terenów
Tematy w dystryktach A, B, C otrzymały nowe efekty, które gracze muszą brać pod uwagę podczas starć z Niepoczytalnymi.
Urząd → Urząd stał się jednym z najbardziej newralgicznych punktów dystryktu A. W przypadku wezwania służb przez zwykłych mieszkańców (Liberty) po pojawieniu się Niepoczytalnych, gracze otrzymują wsparcie w postaci jednego dodatkowego NPC, który wspomoże ich w walce. Jego ataki liczą się jako ataki walki wręcz.
Odnowione G.V. Zoo → Odnowione G.V. ZOO po zostaniu oficjalną siedzibą Wilków stało się najczęściej odwiedzanym miejscem w dystrykcie A. To właśnie tu najłatwiej spotkać wszystkich ludzi popierających ich działania, szukających jakiegokolwiek sposobu na okazanie im swojej wdzięczności czy adoracji, ale też po prostu szukających ochrony. W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych gracze, którzy mają minimum dwóch wykupionych NPC zyskują możliwość użycia obu dodatkowych postaci w walce.
Gmach, Starbucks, Wesołe Miasteczko, Bar Memphis Blues → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, jeśli w temacie znajduje się minimum trzech członków gangu Wolves, otrzymują oni pomoc w postaci dodatkowego NPC będącego popierającym ich mieszkańcem.
Uliczki, Park Stanley, Staw → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, wymagania do ich pokonania wzrastają dwukrotnie. Oznacza to, że do pokonania jednego Niepoczytalnego musicie wykonać jedną z poniższych akcji:
→ osiem udanych ataków wręcz;
→ cztery udane ataki z użyciem zakupionej broni białej;
→ dwa udane ataki z użyciem zakupionej broni palnej/granatu.
Central Plaza → Central Plaza stało się jednym z najbardziej newralgicznych punktów Dystryktu B. W przypadku wezwania służb przez zwykłych mieszkańców (Liberty) po pojawieniu się Niepoczytalnych, gracze otrzymują wsparcie w postaci jednego dodatkowego NPC, który wspomoże ich w walce. Jego ataki liczą się jako ataki walki wręcz.
Klub Ice and Dice → Klub Ice and Dice po zostaniu oficjalną siedzibą Lisów stał się najpopularniejszym miejscem w dystrykcie B. To właśnie tu najłatwiej spotkać wszystkich ludzi popierających ich działania, szukających jakiegokolwiek sposobu na okazanie im swojej wdzięczności czy adoracji. W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych gracze, którzy mają minimum dwóch wykupionych NPC zyskują możliwość użycia obu dodatkowych postaci w walce.
Centrum Handlowe, Hotel Maison En Marbre → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, jeśli w temacie znajduje się minimum trzech członków gangu Foxes, otrzymują oni pomoc w postaci dodatkowego NPC będącego popierającym ich mieszkańcem.
Ulice, Bar Saturday, Royal Bank of Canada, Opuszczona Strzelnica → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, wymagania do ich pokonania wzrastają dwukrotnie. Oznacza to, że do pokonania jednego Niepoczytalnego musicie wykonać jedną z poniższych akcji:
→ osiem udanych ataków wręcz;
→ cztery udane ataki z użyciem zakupionej broni białej;
→ dwa udane ataki z użyciem zakupionej broni palnej/granatu.
China Town → China Town stało się jednym z najbardziej newralgicznych punktów dystryktu C. W przypadku wezwania służb przez zwykłych mieszkańców (Liberty) po pojawieniu się Niepoczytalnych, gracze otrzymują wsparcie w postaci jednego dodatkowego NPC, który wspomoże ich w walce. Jego ataki liczą się jako ataki walki wręcz.
Remiza Strażacka → Remiza Strażacka po zostaniu oficjalną siedzibą Szakali stała się najczęściej omijanym miejscem w dystrykcie C. Mimo to, to właśnie tu najłatwiej spotkać wszystkich ludzi popierających ich działania, szukających jakiegokolwiek sposobu na okazanie im swojej wdzięczności czy adoracji. W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych gracze, którzy mają minimum dwóch wykupionych NPC zyskują możliwość użycia obu dodatkowych postaci w walce.
Plaża, Riverdale City Adventure Therapy → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, jeśli w temacie znajduje się minimum trzech członków gangu Jackals, otrzymują oni pomoc w postaci dodatkowego NPC będącego popierającym ich mieszkańcem.
Ulice, Strefa Opuszczonych Fabryk, Zaniedbana Przystań, Stare Kontenery, Doki → W przypadku pojawienia się Niepoczytalnych, wymagania do ich pokonania wzrastają dwukrotnie. Oznacza to, że do pokonania jednego Niepoczytalnego musicie wykonać jedną z poniższych akcji:
→ osiem udanych ataków wręcz;
→ cztery udane ataki z użyciem zakupionej broni białej;
→ dwa udane ataki z użyciem zakupionej broni palnej/granatu.
I niech los wam sprzyja w tym przeklętym miejscu.
#18 Ogłoszenie Administracyjne
Nowe zadanie - Zepsucie!
Szerząca się zaraza w postaci Niepoczytalnych roznosi się na coraz to kolejne lokacje. Wasze dystrykty znalazły się w niebezpieczeństwie wraz z jego mieszkańcami, którzy zaczynają masowo zwracać wzrok w waszą stronę, licząc na to, że pozbędziecie się, choć części atakujących.
Zmiany w regulaminie
1. Na forum dozwolona jest multilokacja, czyli pisanie w wielu miejscach jednocześnie bez ograniczeń.
zostaje zmieniony na:
1. Na forum dozwolona jest multilokacja, czyli pisanie w wielu miejscach jednocześnie bez ograniczeń, z uwzględnieniem poniższych zasad:
1a. Najnowsze fabuły analogicznie ZAWSZE będą waszym najnowszym aka teraźniejszym punktem w chronologii. Zasada ta nie dotyczy retrospekcji.
1b. Jeśli gracz prowadzi obecnie rozgrywkę, na której został zaatakowany przez Niepoczytalnego, nie może rozpocząć nowej rozgrywki do momentu zakończenia walki.
I niech los wam sprzyja w tym przeklętym miejscu.
#19 Ogłoszenie Administracyjne
Postacie Miesiąca, a Karnet Nietykalności
Na forum zostały wprowadzone Postacie Miesiąca! Dobierane są one na bazie najaktywniejszej puli graczy. Pierwsze miejsce zawsze zajmuje osoba z największą liczbą postów w danym miesiącu. Drugie — najbardziej wpływowa, a decyzję na jej temat podejmują gracze. Postacie miesiąca otrzymują karnet nietykalności, który umożliwia im odegranie 2 fabuł na terenie miasta bez rzutu kostką na Niepoczytalnych. Karnet obowiązuje przez dwa miesiące.
Ta sama postać [postać, nie użytkownik!] nie może dostać tytułu postaci dwa razy pod rząd (czyt. dostałeś tytuł w kwietniu, nie możesz dostać go w maju, ale dopiero w czerwcu). W końcu byłoby nudno, gdyby najaktywniejszych wiecznie nikt nie atakował.
Postaciami kwietnia zostali Shane Kassir (największa liczba postów) i Lark (wybór graczy)! Oboje otrzymujecie kartnet nietykalności ważny do końca czerwca.
#20 Ogłoszenie Administracyjne
Karnety Nietykalności
Kolejne drobne zmiany! Z dniem 06.06.2022 Karnety Nietykalności przestaje obowiązywać limit czasowy. Niemniej dodana zostaje prosta zasada:
1. Jeśli postać ma już na koncie Karnet Nietykalności, nie może uzyskać następnego, nawet jeśli wygra w głosowaniu. Zamiast tego może wybrać symboliczną rekompensatę: 200PU lub 200$.
Postacie Miesiąca
Postaciami maja zostali Słowik (największa liczba postów) i Jay (wybór graczy)! Oboje otrzymujecie Karnet Nietykalności.
Ingerencje postaci nieznajdujących się w temacie
Jako że mamy na forum kilka postaci jak hakerzy, które biorą udział w fabułach (w tym walkach z Niepoczytalnymi), bazując na wsparciu z daleka, nie narażając się tym samym na bezpośrednie obrażenia, ich wynagrodzenie za podobne wydarzenia będzie zmniejszane o połowę.
Umiejętności personalizowane
W przypadku umiejętności personalizowanych możecie zakładać sobie po prostu zwiększone rzuty na sukces. Są one bardziej fabularne, ale gdybyście chcieli, by wpływały jakoś na fabułę, po prostu oznaczajcie mnie na Discordzie, a ja przyjrzę się sprawie i wprowadzę konsekwencje. Przykładowo Nebit ma hakerstwo na 25%, może więc dla urozmaicenia rozgrywki rzucać sobie kostką podczas fabuł, by zobaczyć czy dana akcja jej wyjdzie. W takim wypadku zakłada schemat innych umiejętności z tego progu 1-4 porażka, 5-10 sukces. Tak samo Jonathan, który wykupił sobie szczęście, może wykonywać rzuty, które z jego fartem uchronią go przed jakąś sytuacją. Jest to wyłącznie opcjonalne, gdyby ktoś chciał sobie bardziej zrandomizować rozgrywki.
Zmiany w kosztach budynków
Zmniejszone zostały koszty budynków, które wasza postać może wykupić. Jednocześnie wchodzi możliwość rozwoju. Każdy budynek (za wyjątkiem willi!) może zostać poddany rozwojowi. W takim przypadku dopłacacie wyłącznie różnicę, a temat zostaje rozwinięty na kolejny poziom. Przykładowo:
Kupiliście mieszkanie za 2.500$. Z czasem fabularnie chcecie otworzyć w nim interes, więc dopłacacie kolejne 2.500$, by rozwinąć je w mały lokal. Gdy i on odpowiednio się rozwinie, możecie wpłacić kolejne 2.500$, by rozwinąć go do dużej firmy, a następnie 5.000$, by osiągnąć ostateczny rozwój w formie korporacji.
a) Mieszkania
Koszt:
b) Małe lokale
Koszt:
c) Duże firmy
Koszt:
d) Wille
Koszt:
e) Budynek korporacyjny
Koszt:
I niech los wam sprzyja w tym przeklętym miejscu.
Strona 2 z 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|