Mercury Black
Mercury Black
Administrator Sovereign of the Power
Jak założyć i utrzymać klub?
Nie Wrz 06, 2015 3:29 pm
JAK ZAŁOŻYĆ KLUB?
Riverdale jest szkołą otwartą na wszelkie propozycje. W końcu co miałoby radować nauczycieli bardziej niż widok rozwijających swoje zainteresowania uczniów? Niemniej zarządzanie klubem nie jest wcale prostą rzeczą.


Wraz z połączeniem obu szkół, wszelkie dotychczasowe kluby zostały rozwiązane, co ma służyć integracji pomiędzy uczniami. Osoba zainteresowana założeniem klubu musi zapoznać się z poniższą instrukcją:

1. Klub nie założony podczas rozpoczęcia roku, musi się składać z minimum trzech uczniów. Założyciel musi zatem zwerbować dwie inne osoby. Może to zrobić podczas wspólnej sesji czy nawet poprzez zwykłe wymienienie smsów, jeśli wcześniej zdobył numer danego ucznia.
Ważny punkt: Tak jak werbowanie może być ustalone przez smsy, samo zapisanie imion na liście musi zostać odegrane fabularnie. Wystarczy jedna krótka sesja, gdzie pomysłodawca umawia się z odpowiednimi osobami na korytarzu i zbiera od nich podpisy. Następnie wysyłacie link do sesji na pw do jednego z administratorów. Podobna sesja nie wlicza się w wasze inne sesje fabularne. Nawet jeśli piszecie już w dwóch miejscach, możecie podbiec gdzie indziej 'na trzeciego' by kogoś zwerbować.
2. Przydzielona wam zostanie sala w określonym budynku. Zakłada ją przewodniczący. Od tego momentu jest ona całkowicie do waszej dyspozycji.
3. Kluby założone podczas rozpoczęcia roku istnieją na takich samych zasadach jak inne.

Zgłoszenie:
Kod:
[b]Nazwa klubu:[/b]
[b]Imiona członków:[/b]
[b]Link do sesji:[/b]
[b]Opis klubu:[/b]
[b]Preferowane miejsce:[/b] nieobowiązkowe. Możecie po prostu zaznaczyć, czy chcecie żeby klub był ulokowany w takim i takim dziale głównego budynku czy skrzydła sportowego.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach