▲▼
Wynagrodzenia i Budynki
Na forum posługujemy się walutą, a mianowicie - dolarami ($). W oryginale są to rzecz jasna dolary kanadyjskie, skracamy je jednak do tej formy, by ułatwić wszystkim posługiwanie się terminem.
Waluta służy do wykupywania:
1) Broni;
2) Dodatkowych lokacji (drugie mieszkanie, własna firma itd.);
3) Dodatkowej ochrony w postaci NPC (dot. postaci posiadających własne firmy i/lub większe budynki);
4) Może się również pojawić konieczność zakupu biletu, by wziąć udział w konkretnym evencie.
Lokacje dodatkowe są terenami neutralnymi, których gangi nie są w stanie przejąć - nadal mogą je jednak zaatakować i zdemolować. Będą one tworzone w subforach dodatkowych wszystkich trzech dystryktów (Chesterfield, Arbutus Ridge, Renfrew Heights) jako tematy przyklejone.
1) Wykonywanie zadań;
2) Mogą się pojawić opcjonalnie jako nagroda za udział w misji/mini-evencie/evencie (nie są jednak nagrodą gwarantowaną!);
3) Aktywność fabularna.
3a. Im więcej piszecie postów w danym miesiącu, tym większe otrzymacie wynagrodzenie. Osoby, które nie były nijak aktywne fabularnie - nie będą go otrzymywać wcale. Po wynagrodzenia zgłaszacie się w tym temacie. Znajdziecie w nim również szczegóły dotyczące rozliczeń.
Każdy budynek jest inny. Wszyscy widzimy różnicę między małym wynajętym mieszkankiem, małą firmą, a wielką korporacją. Nie tylko wielkością będą się one różnić, ale i w przypadku firm i/lub większych budynków - liczbą personelu, który możecie zatrudnić.
a) Mieszkania - niezależnie od wielkości, mieszkania nie posiadają funkcji zatrudnienia dodatkowej ochrony. Dodatkowe mieszkania powinny mieć uzasadnienie fabularne. Jeśli nie będą też regularnie odwiedzane, Mistrz Gry zadba o to, by przypadkowo doszczętnie się spaliły i nie były już zdatne do użytku.
Możliwość zatrudnienia NPC: Nie.
Koszt: 2.500$
b) Małe lokale - idealne pod wszelkiego rodzaju drobne kawiarenki, piekarnie i inne firmy prywatne, nie będące sieciówkami.
Możliwość zatrudnienia NPC: Tak. [2]
Koszt: 5.000$
c) Duże firmy - niejednokrotnie zajmujące całe piętro, albo i dwa. Mogą być sieciówką, bądź po prostu efektem dużo lepszej przedsiębiorczości. W pakiecie z większą rozpoznawalnością idzie rzecz jasna lepsza ochrona.
Możliwość zatrudnienia NPC: Tak. [4]
Koszt: 7.500$
d) Wille - prywatne rezydencje, które prócz wielu pokoi oferują także rozrywki dodatkowe takie jak korty tenisowe, boiska do koszykówki, tereny do jazdy konnej, własne jeziora czy mini parki. Z dala od oczu gapiów. Chyba, że mowa o czyhających na dobytek złodziejach.
Możliwość zatrudnienia NPC: Tak. [7]
Koszt: 10.000$
e) Budynek korporacyjny - wielki rozmiar, wielkie wpływy, wiele pracowników. Nazwy korporacji zna każdy, a rozpoznawalności ich właścicieli nikt sobie nie odmówi. W końcu należą do śmietanki towarzyskiej, którą wszyscy wszędzie chcą zapraszać.
Możliwość zatrudnienia NPC: Tak. [10]
Koszt: 12.500$
Każdy budynek (za wyjątkiem willi!) może zostać poddany rozwojowi. W takim przypadku dopłacacie wyłącznie różnicę, a temat zostaje rozwinięty na kolejny poziom. Przykładowo:
Kupiliście mieszkanie za 2.500$. Z czasem fabularnie chcecie otworzyć w nim interes, więc dopłacacie kolejne 2.500$, by rozwinąć je w mały lokal. Gdy i on odpowiednio się rozwinie, możecie wpłacić kolejne 2.500$, by rozwinąć go do dużej firmy, a następnie 5.000$, by osiągnąć ostateczny rozwój w formie korporacji.
Waluta służy do wykupywania:
1) Broni;
2) Dodatkowych lokacji (drugie mieszkanie, własna firma itd.);
3) Dodatkowej ochrony w postaci NPC (dot. postaci posiadających własne firmy i/lub większe budynki);
4) Może się również pojawić konieczność zakupu biletu, by wziąć udział w konkretnym evencie.
Lokacje dodatkowe są terenami neutralnymi, których gangi nie są w stanie przejąć - nadal mogą je jednak zaatakować i zdemolować. Będą one tworzone w subforach dodatkowych wszystkich trzech dystryktów (Chesterfield, Arbutus Ridge, Renfrew Heights) jako tematy przyklejone.
Jak zdobyć wynagrodzenie?
1) Wykonywanie zadań;
2) Mogą się pojawić opcjonalnie jako nagroda za udział w misji/mini-evencie/evencie (nie są jednak nagrodą gwarantowaną!);
3) Aktywność fabularna.
3a. Im więcej piszecie postów w danym miesiącu, tym większe otrzymacie wynagrodzenie. Osoby, które nie były nijak aktywne fabularnie - nie będą go otrzymywać wcale. Po wynagrodzenia zgłaszacie się w tym temacie. Znajdziecie w nim również szczegóły dotyczące rozliczeń.
Rodzaje budynków
Każdy budynek jest inny. Wszyscy widzimy różnicę między małym wynajętym mieszkankiem, małą firmą, a wielką korporacją. Nie tylko wielkością będą się one różnić, ale i w przypadku firm i/lub większych budynków - liczbą personelu, który możecie zatrudnić.
a) Mieszkania - niezależnie od wielkości, mieszkania nie posiadają funkcji zatrudnienia dodatkowej ochrony. Dodatkowe mieszkania powinny mieć uzasadnienie fabularne. Jeśli nie będą też regularnie odwiedzane, Mistrz Gry zadba o to, by przypadkowo doszczętnie się spaliły i nie były już zdatne do użytku.
Możliwość zatrudnienia NPC: Nie.
Koszt: 2.500$
b) Małe lokale - idealne pod wszelkiego rodzaju drobne kawiarenki, piekarnie i inne firmy prywatne, nie będące sieciówkami.
Możliwość zatrudnienia NPC: Tak. [2]
Koszt: 5.000$
c) Duże firmy - niejednokrotnie zajmujące całe piętro, albo i dwa. Mogą być sieciówką, bądź po prostu efektem dużo lepszej przedsiębiorczości. W pakiecie z większą rozpoznawalnością idzie rzecz jasna lepsza ochrona.
Możliwość zatrudnienia NPC: Tak. [4]
Koszt: 7.500$
d) Wille - prywatne rezydencje, które prócz wielu pokoi oferują także rozrywki dodatkowe takie jak korty tenisowe, boiska do koszykówki, tereny do jazdy konnej, własne jeziora czy mini parki. Z dala od oczu gapiów. Chyba, że mowa o czyhających na dobytek złodziejach.
Możliwość zatrudnienia NPC: Tak. [7]
Koszt: 10.000$
e) Budynek korporacyjny - wielki rozmiar, wielkie wpływy, wiele pracowników. Nazwy korporacji zna każdy, a rozpoznawalności ich właścicieli nikt sobie nie odmówi. W końcu należą do śmietanki towarzyskiej, którą wszyscy wszędzie chcą zapraszać.
Możliwość zatrudnienia NPC: Tak. [10]
Koszt: 12.500$
Rozwój budynków
Każdy budynek (za wyjątkiem willi!) może zostać poddany rozwojowi. W takim przypadku dopłacacie wyłącznie różnicę, a temat zostaje rozwinięty na kolejny poziom. Przykładowo:
Kupiliście mieszkanie za 2.500$. Z czasem fabularnie chcecie otworzyć w nim interes, więc dopłacacie kolejne 2.500$, by rozwinąć je w mały lokal. Gdy i on odpowiednio się rozwinie, możecie wpłacić kolejne 2.500$, by rozwinąć go do dużej firmy, a następnie 5.000$, by osiągnąć ostateczny rozwój w formie korporacji.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|