[JOKER] Kuroinu-47
[JOKER] Kuroinu-47
Fresh Blood Lost in the City
Schemat Kart
Pią Lut 09, 2018 8:22 pm
Uwaga użytkownicy! NIE modyfikujecie wyglądu kart, ani NIE wrzucacie własnego kodu. Baza danych ma być jednolita pod względem stylu. Żadnych wyjątków. Postarajcie się też nie wrzucać nie wiadomo jak długich opisów. To ma być wasz dokument w wojskowej bazie danych, a nie opisówka. Zapewniam was, że nikogo z Protectoratu nie obchodzi czy lubicie truskawki, a mama nadała wam imię po babci.

Kategoria Alfa (α)
Spoiler:

Kategoria Beta (β)
Spoiler:

Kategoria Gamma (γ)
Spoiler:

Jakie pola musicie wypełnić i co należy przygotować?
► Obrazek przedstawiający waszą postać (najlepiej portret na wprost lub profil, żadnych obrazków pełnej sylwetki) o wymiarach 140x210 pikseli;
► Imię i nazwisko - prawdziwe miano waszej postaci.
► Pseudonim - którym posługuje się na co dzień lub fałszywa tożsamość.
► Data i miejsce urodzenia:
dd/mm/rrrr + Consistorium, Pulvis-637, Westershade, Inne (spoza systemu Joker).
WAŻNE!
a) Nikt nie rodzi się w Aerium, nawet porody Alf odbierane są w Consistorium.
b) Osoby urodzone poza systemem AUTOMATYCZNIE dostają kategorię Gamma. Miejcie to na uwadze.
c) W systemie JOKER nie obowiązują miesiące, a datę podajecie głównie dla własnej orientacji. W rzeczywistości są one zwyczajnie przestarzałe, używa się systemu podzielonego na dni i fazy. Np. I-135 będzie 135 dniem fazy I.
► Wykonywany zawód - barman, policjant, żołnierz, prawnik, właściciel hotelu. Jest to zwyczajny odpowiednik waszej rangi.
► Kolor oczu, kolor włosów, waga i wzrost, płeć - czyli po czym poznamy waszą postać.
WAŻNE!
a) Im niższa kategoria tym tańsza i gorsza technologia. Jeśli wymieniacie sobie rękę na mechaniczną, bierzcie pod uwagę by odpowiednio zwiększyć tym samym wagę waszej postaci.
Kategoria Alfa (α): brak dodatkowego obciążenia.
Kategoria Beta (β): +3kg na każdą wymienioną kończynę.
Kategoria Gamma (γ): +5kg na każdą wymienioną kończynę.
► Modyfikacje wyglądu - dodatkowe modyfikacje wyglądu i płynące z nich korzyści. Nie wszystkie ozdobniki musza mieć jakąś funkcję, niektóre mają na celu po prostu przykuwać wzrok.
► Grupa - Wpisujecie odpowiednio: Protectorat, R7, S-TAF, Obywatel.
WAŻNE!
a) Nie możecie przynależeć do dwóch grup jednocześnie, wpisujecie grupę dominującą.
► Miejsce zamieszkania - gdzie obecnie mieszka wasza postać?
► Wszczepy technologiczne - gdzie są umiejscowione, jak wyglądają, jakie dają wam moce? Jakie są ich mocne i słabe strony? Ograniczenia używania mocy będą nakładane przez administratora, aczkolwiek możecie zaproponować własne limity.
Kategoria Alfa (α): 3 wszczepy technologiczne (3 moce).
Kategoria Beta (β): 2 wszczepy technologiczne (2 moce).
Kategoria Gamma (γ): 1 wszczep technologiczny (1 moc).
► Przewinienia - czy wasza postać miała kiedyś jakieś starcie z prawem? Bójka w barze, próba korupcji, morderstwo? A może ma dość specyficzny, nieco bardziej wybuchowy charakter i nawet jeśli nie była karana to zwróciła na siebie uwagę S-TAF? Wszelkie podobne informacje wpisujecie właśnie w tej rubryce. W innym wypadku wpisujecie po prostu "Brak".
WAŻNE!
a) Korupcja jest wszędzie. Wpisując przewinienia możecie zaznaczyć w nawiasie kwadratowym [UTAJNIONE], co oznacza że wasza postać zapłaciła w przeszłości odpowiednim osobom, by jakaś akcja nie została wpisana w rejestr. Takie informacje będą NIEDOSTĘPNE dla członków S-TAF pomimo ich obecności w bazie danych. Dostęp do nich mają wyłącznie członkowie Protectoratu i R-7. Prosimy o realizm, obywatel kategorii gamma nie wykupi sobie wszystkich przewinień, bo zwyczajnie go na to nie stać. Członków Protectoratu i R-7 z kolei prosimy o uszanowanie korupcji. Jeśli wasi przełożeni dostali za to w łapę to nie krzyczycie o tym na prawo i lewo, lecz grzecznie dochowujecie tajemnicy.

Sztuczna Inteligencja (SI)
Spoiler:

Jakie pola musicie wypełnić i co należy przygotować?
► Obrazek przedstawiający waszą postać (najlepiej portret na wprost lub profil, żadnych obrazków pełnej sylwetki) o wymiarach 140x210 pikseli;
► Numer seryjny - według podanego wzoru XX1-0000-0000-I/II.
NAZWA PRODUCENTA - NUMER SERYJNY - ROK I FAZA POWSTANIA. Przykładowo: AE3-4234-2340-II.
Ważne!
a) Im niższy numer seryjny, tym wcześniej został wytworzony wasz model, co nie znaczy że został od razu wypuszczony 'w świat'.
b) SI z numerem seryjnym 0001 do 0020 pozostają niedostępne dla użytkowników i będą pojawiać się wyłącznie jako NPC.
c) Bardzo wile widziane będzie rozwinięcie skrótu nazwy producenta i opisanie w kilku słowach czego produkcją się on zajmuje.
► Pseudonim - wyobrażacie sobie wołać każdego SI po ich numerze seryjnym? No właśnie.
► Miejsce stworzenia: Aerium, Consistorium, Pulvis-637, Westershade.
Ważne!
a) Im gorsze miasto, tym mniejsze zaawansowanie technologiczne SI.
► Wykonywany zawód: Jednostka bojowa, hotel, szpital, pomocnik policji, pojazd, pupil. Cokolwiek sobie wybierzecie.
► Obecny właściciel, poprzedni właściciele - chyba nie trzeba tłumaczyć. Jeśli jesteście własnością konkretnej osoby/organizacji wpisujecie imię i nazwisko waszego opiekuna. W przypadku, gdy jesteście SI-budynkiem, możecie wpisać jedną z organizacji, bądź miasto.
► Wygląd powłoki - w przypadku więcej niż jednej powłoki opisujecie KAŻDĄ dostępną. Nie wymyślacie sobie w trakcie fabuły 'o nagle mam jeszcze dwadzieścia innych'. Jeśli zdobędziecie jakieś w trakcie rozgrywki, informujecie o tym administratora i edytujecie swoją kartę postaci.
► Płeć - kobieta, mężczyzna, brak płci, obupłciowość?
► Grupa - dla tych, którzy służą konkretnej organizacji. Wpisujecie Protectorat, R-7, S-TAF lub brak.
► Miejsce zamieszkania - gdzie obecnie mieszka wasz SI? Podajecie konkretne miasto.
► Opis jednostki - dlaczego i do czego została stworzona? Podajecie tu wszystkie swoje specyfikacje, wyszkolenie i umiejętności, które muszą być bezpośrednio powiązane z wykonywanym przez was zawodem.

Podanie o zezwolenie na broń (dodawane na końcu karty)
Spoiler:

Ważne!
a) Przeszkolenie mistrzowskie mają wyłącznie członkowie R-7.
b) Przeszkolenie zaawansowane mają wyłącznie członkowie S-TAF i ochroniarze/jednostki bojowe Protectoratu.
c) Członkowie R-7 mogą mieć opanowane wszystkie bronie i wybrać dwie bronie dominujące, którymi posługują się lepiej niż resztą.
d) Członkowie S-TAF i ochroniarze/jednostki bojowe Protectoratu mogą mieć opanowane trzy bronie i wybrać jedną broń dominującą, którą posługują się lepiej niż resztą.
e) Zwykli obywatele i osoby niezwiązane z kategoriami bojowymi, mogą mieć maksymalnie przeszkolenie bojowe średnio-zaawansowane.
f) Zwykli obywatele  i osoby niezwiązane z kategoriami bojowymi, mogą mieć opanowane dwie bronie i wybrać jedną broń dominującą, którą posługują się lepiej niż resztą.
g) SI mogą mieć przeszkolenie mistrzowskie i opanowane wszystkie bronie, z których każda jest ich bronią dominującą, lecz przed każdym ich użyciem muszą uzyskać zgodę od właściciela.
h) Złożenie podania o broń NIE JEST równoznaczne z jej otrzymaniem, jak i przeszkoleniem.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach