Lyssander
Lyssander
Fresh Blood Lost in the City
Album Kociarza
Wto Sty 17, 2017 10:47 pm


Ostatnio zmieniony przez Lyssander dnia Sro Sty 18, 2017 1:10 pm, w całości zmieniany 1 raz
Album Kociarza W8FCgMc


Album Kociarza DMIF8iK

Album Kociarza OhpqoSV



~własność Lyssandra
Lyssander
Lyssander
Fresh Blood Lost in the City
Re: Album Kociarza
Wto Sty 17, 2017 11:07 pm


Ostatnio zmieniony przez Lyssander dnia Sro Sty 18, 2017 1:10 pm, w całości zmieniany 4 razy
Album Kociarza MpbnDEW


Tekst alternatywnyAlbum Kociarza ZaKxZBC

Jest to kotek, który zawładną sercem Alessandra, ale jak każdy kot w naszym domu należy on do mnie. Aless oczywiście często się nim opiekuje i jest głównym obiektem zainteresowań samej Cookie.
Znalazłem tego zwierzaczka w parku, gdy wracałem ze szkoły wraz z bratem. Jestem wyczulony na miauczenie kotów, więc od razu go usłyszałem i teraz jest częścią naszej rodziny już na zawsze. Nie wolno takich zwierzaczków zostawiać na pastwę marnego losu.
Charakter: Aless uzupełni
Gdzie śpi: Aless uzupełni


Lyssander
Lyssander
Fresh Blood Lost in the City
Re: Album Kociarza
Sro Sty 18, 2017 12:32 pm


Ostatnio zmieniony przez Lyssander dnia Sro Sty 18, 2017 1:37 pm, w całości zmieniany 5 razy
Album Kociarza JPoQo5K


Tekst alternatywnyAlbum Kociarza RGly933
Opis: Sammyego znalazłem dwa lata temu, gdy błąkał się koło śmietników przy szkole ze złamaną łapką. Zabrałem go do weterynarza, który założył mu gips. Łaził w nim dwa tygodnie, ale wyzdrowiał i teraz szaleje nam po domu.
Charakter: Samuel jest bardzo energicznym kotem. Zawsze jest go pełno, więc często trzeba z nim wychodzić. Ten kot nie nauczył się nie wchodzić na szafki, więc często różne rzeczy lądują na ziemi.
Gdzie śpi: Sammy śpi w moim pokoju jak większość naszych kotów.

Lyssander
Lyssander
Fresh Blood Lost in the City
Re: Album Kociarza
Sro Sty 18, 2017 12:32 pm


Ostatnio zmieniony przez Lyssander dnia Sro Sty 18, 2017 1:11 pm, w całości zmieniany 2 razy
Album Kociarza 3Vt5Och